جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ماندگاری

حوزه/ اصحاب فتنه قبل از انتخابات ادعای طرفداری از ولایت می‌کردند، اما بعد از انتخابات علناً در برابر ولایت ایستادند، لذا مردم بدانند اگر بصیرت نداشته باشند، دشمنان در قالب افراد حزب‌اللهی آنان را فریب می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری، شب گذشته در همایش "بصیرت و میثاق با ولایت"، که در محل مهدیه شهرستان گناباد برگزار شد، گفت: بصیرت، بینایی باطنی به ‌وسیله راهنمایی دین در موضوعات زندگی است، چرا که برای مشاهده لایه ظاهری زندگی و عالم، چشم وجود دارد، اما برای مشاهده لایه باطنی نیازمند بصیرت هستیم.

وی اظهار کرد: ازدواج، تکثیر اولاد، خمس، زکات و انفاق نمونه‌هایی است که انسان باید در آن‌ها بصیرت داشته باشد، چرا که ظاهر و باطن آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

رئیس هیئت امناء موسسه روایت سیره شهدا، انس با قرآن کریم، ولایت و عدم تبعیت از دستورات شیطان را ۳ راه دستیابی به بصیرت دانست و افزود: ولی خدا، دیده ‌بان جامعه است، لذا افراد بی ولایت علی‌رغم برخورداری از رفاه مادی دارای مشکلات فراوانی می‌باشند.

وی، یکی از ویژگی‌های شیطان را آشنایی کامل با نیازهای انسان‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: آمریکا، اسرائیل و انگلیس امروز شیطان هستند، چراکه آن‌ها با نام حقوق بشر و طرفداری از آزادی درصددند توطئه‌ها و شیطنت‌های خود را در کشورهای مختلف پیاده‌سازی کنند و پیام تبریک هرساله رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه عید نوروز با همین هدف صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ادامه داد: برخی از ساده اندیشان داخلی تنها راه‌ حل رفع مشکلات کشور را به مذاکره با آمریکا نسبت دادند، اما این اقدام مشکلات را حل نکرد، چرا که رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود به بدعهدی آمریکا اشاره کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در ادامه با بیان اینکه در روز نهم دی سال ۸۸ مردم فهمیدند آن‌هایی که اهل قرآن، عترت و ولایت نیستند؛ دروغ می‌گویند، اذعان کرد: اصحاب فتنه قبل از انتخابات ادعای طرفداری از ولایت می‌کردند، اما بعد از انتخابات علناً در برابر ولایت ایستادند، لذا مردم بدانند اگر بصیرت نداشته باشند، دشمنان در قالب افراد حزب‌اللهی آنان را فریب می‌دهد.

وی بابیان اینکه راهکار موفقیت بر مشکلات در تمامی عرصه‌ها تبعیت از ولایت است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی هرزمانی که در مقابله با مشکلات به فرمان‌های ولایت عمل کردیم، پیروزی نصیب ملت شد، لذا در شرایط کنونی که ولی خدا بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارد اگر به این مقوله توجه نشود، اقتصاد آینده کشور با مشکل مواجه می‌شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha