جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان

حوزه/ عسگری، با بیان اینکه تاسی به سیره اهل بیت(ع) و پشتیبانی از نعمت ولایت تنها راه برون رفت از فتنه های پیش رو است، گفت: روحانیون در منابر، ابعاد حماسه ۹ دی را تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری هفتمین سالگرد حماسه 9 دی، اظهار کرد: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت و روحانیت و با تکیه بر صبر و استقامت مردم ، در مقابل همه سختی ها و فتنها و توطئه ها ایستاد.

وی بابیان اینکه حراست و نگهبانی از ارزش های اسلامی و ارمان های انقلاب نیز امروز بیش از همه برعهده روحانیت و مرجعیت است، گفت: در این راستا تبیین ارزش هایی چون حماسه 9 دی و تبیین توطئه فتنه 88 دشمنان براساس بصیرت افزایی امت اسلامی از جمله وظایف روحانیون و مبلغین در شرایط ح اضر برای نسل نوجوان و جوان است.

عسگری با اشاره به این که حضور گسترده و سازماندهی شده مبلغین و روحانیون در مناسبت های بزرگ چون 9 دی  یک ضرورت محسوب می شود، چرا که تقویت و ترویج بحث های فرهنگی، فکری و عقیدتی بر دوش مبلغین بوده و هست.

وی با تاکید بر این که مردم ولایتمدار و با بصیرت اصفهان در 8 دی 88 نشان دادند که دراین عرصه پیشتاز بوده و با پیشتازی روحانیت کفن پوش علیه توطئه ها، فتنه و فتنه گران  به پا خاستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: حماسه 9دی یک حرکت خود جوش مردمی بود که در پی لبیک به ندای رهبری محقق شد، تبیین پشت پرده فتنه و فتنه گران و تشریح حامیان داخلی و خارجی، تبیین اهداف فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی که غافلانه و عامدانه دست به هتک حرمت به ارزش های اسلامی زدند،از وظایف همه اقشار  و علی الخصوص نخبگان جامعه خاصه روحانیت است.

وی افزود: تمرکز بر حضور منبری ها، مبلغین و روحانیون در مساجد و مدارس و کانون های فرهنگی بر محور تبیین ابعاد حماسه 9 دی، توجه دادن افکار عمومی به حماسه 9دی برای نسل نوجوان به دور از بهره برداری سیاسی و جناحی از برنامه های پیش بینی شده برای هفتمین سالگرد 9 دی امسال است.

عسگری خاطرنشان کرد: تشدید تحریم های ظالمانه علیه امت اسلامی تنها بخشی از آثار منفی فتنه ۸۸ بود، ۹ دی نماد شکست راهبردی دشمن در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود، ۹ دی نشان داد مردم محور قدرت هستند، شعار امسال ۹ دی «مظهر بصیرت و نفوذ ناپذیری مردم ایران» است.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha