پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین معزالدینی

حوزه/ امام جمعه موقت یزد با بیان این که پژوهش در حوزه از ضرورت بسیاری برخوردار است، گفت: اساتید از طلاب بخواهند که آموزه های فراگرفته را به عنوان تکلیف درسی به رشته تحریر درآورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن معزالدینی، در دیدار حجت الاسلام محمد فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد، به اهمیت نگارش در بین طلاب اشاره کرد و گفت: اساتید از طلاب بخواهند تا آموزه های فراگرفته را به عنوان تکلیف درسی به رشته تحریر درآورند.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه پژوهش در حوزه از ضرورت بسیاری برخوردار است، افزود: محتوا و مضمون مقالات و کتب باید به گونه ای باشد که سالیان سال بتوان به آن استناد کرد.

وی به راهکارهایی برای رسیدن به این امر اشاره کرد و ابراز داشت: «آشنایی طلاب با نویسندگی از ابتدای طلبگی»، »مطالعه متون ادبی فارسی»، «روان نویسی طلاب به گونه ای که نوشتار شخص برای همه مخاطبین باشد» از راه کارهایی است که باعث جاودانگی مطالب ارائه شده توسط روحانیون و طلاب می شود.

حجت الاسلام محمد فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های پژوهشی حوزه استان ارائه داد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha