شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام محمد رضا باقر زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باقرزاده گفت: بدون شک هشت سال دفاع جانانه و با عزت از ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، شهدایی که تمام وجود و با ارزش ترین دارائی خود را که جان شیرین بود در کف دست گرفته و آن را برای عزت و آبروی ایران، ناموس و شرف ایرانی اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدرضا باقرزاده در مراسم یادواره شهدای غواص و 104 شهید عملیات کربلای 4 که در آستان مقدس آمنه خاتون و با حضور جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین برگزارشد، اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و رزمندگان دانست و گفت: امنيت و استقلال ایران اسلامی هديه گرانقدری از سوی شهدای كشورمان است كه  بايد به مقام والا و بزرگ آنان سر تعظيم فرود آورد.

وی تصریح کرد: بدون شک هشت سال دفاع جانانه و با عزت از ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، شهدایی که  تمام وجود و با ارزش ترین دارائی خود را که  جان شیرین بود در کف دست گرفته و آن را برای عزت و آبروی ایران، ناموس و شرف ایرانی اهدا کردند.

عضو هيأت علمی مؤسسه آموزشی وپژوهشی امام خمینی(ره) افزود: جانفشانی شهدا و مجاهدت خالصانه ایثارگران و آزادگان عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام باقر زاده بیان داشت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و افتخار آفرینی و از خود گذشتگی آنان مایه سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه  ویژگی و خصلت اصلی شهدا انقلابی‌گری بود، اظهار کرد: سازش و مسامحه با دشمن در روحیه و روش شهدا جایی نداشت و اکنون تمام تلاش دشمن این است که روحیه انقلابی را از ملت ما بگیرد.

عضو هيأت علمی مؤسسه آموزشی وپژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: آرمان انسان انقلابی تلاش در زمینه تحقق جامعه مهدوی و علوی بوده و در مقابل تمام تلاش دشمنان در این راستا است که این آرمان‌های انقلابی را از ما بگیرد.

حجت الاسلام باقر زاده  با اشاره به انتقادگری به عنوان ویژگی سوم انسان انقلابی تصریح کرد: انسان انقلابی نسبت به فساد، بی‌عدالتی‌ها و ظلم‌ها بی‌تفاوت نیست و دارای عمل صحیح و به‌ هنگام است.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان با اشاره به در پیش بودن 9 دی، روز بصیرت عنوان کرد: مردم در این روز با عمل و اقدام انقلابی خود طومار فتنه را در هم پیچیدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha