جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار محمدرضا نقدی

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طلاب و حوزویان خواست تا ادبیات قرآنی مبارزه با استکبار جهانی را ترویج دهند.

سردار محمدرضا نقدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در خصوص لزوم تبیین شخصیت واقعی استکبار جهانی به مردم جامعه، اظهار داشت: استکبار جهانی با وجود جنایات آشکار و نهان و همچنین حمایت از تروریست‌ها در نقاط مختلف دنیا، اما گاهی ظاهری مردم فریب دارد و به همین دلیل باید همواره شخصیت واقعی آن برای مردم تبیین شود. 

وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگی است که خوی استکباری آن باید همواره برای مردم گفته شود، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی گاهی با شعارهای مردم فریبی همچون دموکراسی و حقوق بشر، سعی در نفوذ در جوامع مختلف دنیا دارد؛ اما خوشبختانه مردم ایران با بصیرت لازم در مقابل توطئه‌های آنان هشیار هستند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در خصوص نقش حوزویان در تبیین نقش استکبار جهانی و ترغیب هر چه بیشتر مردم برای مقابله با دسیسه‌های آنان، گفت: حوزویان به دلیل ارتباطات گسترده‌ای که با مردم دارند، قطعا می‌توانند نقش برجسته‌ای در این زمینه داشته و لذا باید ایده مبارزه با استکبار و زیر بار ظلم نرفتن را از مبنای دینی استخراج و برای مردم جامعه تشریح کنند. 

سردار نقدی افزود: نقش طلاب انقلابی و حوزویان در شرایط امروز، برای نشر ادبیات قرآنی مبارزه با استکبار در میان مردم جامعه بسیار برجسته و قابل توجه است. 

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha