پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تظاهرات در بحرین

حوزه/ خیابان های مناطق مختلف بحرین همچنان شاهد تظاهرات مردمی در دفاع از شیخ عیسی قاسم و رهبران انقلابی دربند است.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، مناطق مختلف بحرین از جمله شهرک های عذاری، شهرکان، صدد، المقشع، القدم، المرخ، السهلة الشمالية و الجنوبية، أبوصيبع، كرانة، عالي، المصلى و المحرق شاهد مردمی بود که به خیابان ها آمده بودند ودر حمایت از شیخ عیسی قاسم و ضد آل خلیفه شعار می دادند. مردم  تصاویر شیخ قاسم و رهبران در بند انقلاب بحرین را حمل می کردند و با اشغالگر و متجاوز خواندن آل خلیفه خواستار کنارگیری آنها شدند.

در این میان تظاهرات در منطقه ستره شدت بیشتری داشت. نیروهای آل خلیفه با شلیک گازهای سمی سعی در متفرق کردن و سرکوب مردم داشتند و درگیری شدیدی بین مردم و نیروهای نظامی شکل گرفت. انقلابیون با شعار دادن در حمایت از شیخ عیسی قاسم و علیه آل خلیفه، آمادگی خود را جهت مشارکت در فعالیت مرکزی که این منطقه در اول ژانویه و با شعار" پیش به سوی ستره" در ضمن فعالیت های سالگرد شروع انقلاب بحرین در 14 فوریه انجام می شود اعلام کردند. خانواده شهدا و فعالان ضمن صدور بیانیه های جداگانه تمام مردم بحرین را برای شرکت در این برنامه دعوت کردند.

همچنین نیروهای انقلابی نزدیک شهرک الحجر با حضوردر خیابان ها و آتش زدن لاستیک، خیابان ها را بستند و در میادین المعامیر و نویدرات نیز مردم خشمگین با آتش زدن لاستیک و سطل زباله به جنایات آل خلیفه پاسخ دادند.

لازم به ذکر است از 4 روز پیش و با حمله نیروهای آل خلیفه به مردم متحصن پیرامون منزل شیخ عیسی قاسم، تظاهرات ها و اعتراض ها در بحرین شدت بیشتری گرفته است و این کشور در چند روز گذشته شاهد تظاهرات و اعتراض های دائمی بوده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha