جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، نهم دي روز را تولد دوباره انقلاب و دلبستگي مردم به نظام و ولايت فقيه دانست و گفت: آن حماسه عظیم از حماسه هاي ماندگار تاريخ انقلاب اسلامي بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، عصر امروز در دیدار عوامل برگزاری مراسم نهم دی، گفت: مردم در نهم دی بصیرت خوبی نشان دادند و وظیفه ما اکنون گرامی‌داشتن این روز، بصیرت و بیداری است، باید قانون‌محور و ولی‌فقیه محور باشیم، چراکه دشمنان همواره بیدار هستند.

وی با بیان این که اگر امروز نیز هوشیار و بابصیرت نباشیم و اگر آن عوامل فتنه‌انگیز دوباره بروز و ظهور کند، فتنه‌ای به مراتب بدتر اتفاق می‌افتد، بیان داشت: امروز نخبگان و خواص جامعه رسالت سنگینی در حفظ و حراست انقلاب و دستاوردهای آن بر عهده دارند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بصيرت، آگاهي، دشمن‌شناسي و ولایت مداری ملت ایران، حماسه عظیم نهم دی را خلق کرد، بیان داشت: این حماسه عظیم و کاملاً مردمی برای همیشه در تاریخ جاودانه ماند و هیچ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.

وی با اشاره به این که حضور رهبری هوشمندانه و مردمی با بصیرت انقلاب عظیم اسلامی را به پیروزی رساند، گفت: پیروزی، استمرار و بقای انقلاب اسلامی نیز در گرو رهبری و حضور با بصیرت ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، نهم دي روز را تولد دوباره انقلاب و دلبستگي مردم به نظام و ولايت فقيه دانست و گفت: آن حماسه عظیم از حماسه هاي ماندگار تاريخ انقلاب اسلامي بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: ملت فهيم و آگاه ايران با حضور تاريخي خود در نهم دي بار ديگر نشان دادند كه به مراتب از نخبگان جامعه جلوتر هستند و اجازه نمي دهند كه ميراث خون صدها هزار شهيد زير چكمه هاي دشمنان اين انقلاب اعم از آمريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي، ديگر قدرتهاي استكباري، مرتجعين وابسته به نظام سلطه و منحرفان داخلي پايمال شود.‏

عضو حوزه علمیه مازندران به حضور ميليوني مردم مسلمان ايران در راهپیمایی نهم دي 88 اشاره و تصريح کرد: واكنش به حرمت شكني عاشورا از سوی برخي عوامل و ايادي فتنه سال 88، حماسه اي بي نظير در طول سه دهه تاريخ انقلاب بود كه بصيرت، هوشياري، دشمن شناسي و غيرت ديني و انقلابي ملت و انقلابي ملت آگاه ايران اسلامي را به خوبي نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: ملتي كه در نهم دي حماسه آفريد همان ملتي است كه بارها با مهارت شناخت و بصيرت خود بر دهان استكبار و جبهه باطل و ياوه گويان مشت سنگيني را فرود آورد.

وی ادامه داد: مردم ايران اسلامي در اين روز حماسي، بصيرت خود را به نمايش گذاشتند و با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري راه را تشخيص دادند و به صحنه آمدند و بساط فتنه را برچيدند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مخالفان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال 88 نفاق درونی خود علیه انقلاب و نظام را آشکار کردند، بیان داشت: برخی عناصر فتنه داخلی با همکاری و حمایت فتنه گران خارجی تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را با یک بحران عظیم مواجه کنند که منجر به براندازی شود.

وی با اشاره به این که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در روز عاشورا به مقدسات اسلامی و ارزش های دینی جسارت و اهانت کردند، تصریح کرد: این مسأله موجب جریحه دار شدن قلوب و احساسات دینی ملت دیندار و ولایت مدار ایران اسلامی شد و حماسه نهم دی را به وجود آورد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha