پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح و سال نو میلادی به مسیحیان عراق بر ضرورت تامین حقوق اقلیت های عراق تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق با صدور پیامی میلاد حضرت مسیح، پیامبر مهربانی و صلح و فرا رسیدن سال جدید میلادی را به مسیحیان تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده: به مناسبت عید میلاد پیامبر محبت و صلح، حضرت مسیح علیه السلام و فرا رسیدن سال جدید میلادی لازم است به هم وطنان و برادران مسیحی خود تبریک بگوییم و بهرین آرزوها را برای آنها داشته باشیم و از خداوند می خواهیم این عید را برای آنها و تمام مردم عراق مبارک بگرداند به ویژه با توجه به اینکه سرزمین های مسیحیان از اشغال تروریست ها آزاد شده و امیدواریم آوارگان به زودی به خانه های خود بازگردند تا همه در کنار هم عراق را بر اساس محبت و صلح بسازیم.

وی افزود: به همین مناسبت بار دیگر بر ضرورت احترام به تمام اقلیت ها و تامین حقوق آنها تاکید می کنیم و یادمان باشد که همواره جنایت های تروریست های داعش را نسبت به شهروندان بی گناه محکوم کنیم و بدانیم که این جنایت ها تلاش مذبوحانه تروریست ها برای از بین بردن شادی مردم عراق در جشن سال نو میلادی است و امیدواریم امسال برای همه مردم و مسیحیان و ملت های جهان سالی پر خیر و برکت باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha