چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب خواهر

حوزه/شفیعی با اشاره به برگزاری مسابقات علمی حوزه خواهران اصفهان با حضور بیش از ۱۱۵۰ طلبه، ارزیابی سطح علمی طلاب مدارس و شناخت استعدادهای برتر را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، زهرا شفیعی در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره مسابقات علمی مقطع سطح 2 و سطح 3 در گرایش های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و فلسفه و کلام از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خبر داد.

معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران اصفهان گفت: این مسابقات با هدف ایجاد افزایش انگیزه مطالعه، رقابت سازنده و ارزیابی سطح علمی طلاب مدارس، شناخت استعدادهای برتر و ارائه خدمات ویژه به مستعدین از سال 88 تا کنون برگزار گردیده است.

 وی تعداد شرکت کنندگان در مرحله مدرسه ای  را 1158 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 207 نفر موفق به کسب امتیاز لازم جهت راهیابی به مرحله استانی شدند.

شفیعی  تصریح کرد: سئوالات المیپاد علمی طلاب برای اولین بار توسط منتخبین اساتید سطح2 و 3 حوزه خواهران اصفهان طراحی شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طلاب سطح 2 که در مرحله کشوری حائز رتبه برتر شوند، علاوه بر تقدیر کشوری، معاف از امتحان ورودی آزمون سطح 3 می شوند.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha