جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیامبر(ص)

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم رحمة للعالمین (ص) خبر داد و گفت: فراخوان این کنگره با محوریت «اسلام، جهــان معاصر و زمینه های تعامل» منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، هاشم شیرازیان در جمع شماری از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان اظهار داشت: فراخوان این کنگره با محوریت «اسلام، جهــان معاصر و زمینه های تعامل» منتشر شده است.

وی با بیان اینکه این کنگره در چهار محور برگزار می شود، افزود: تعامل ادیان الهی، معرفی چهره اسلام راستین و پیامبر رحمت، اسلام و جوانان و اسلام هراسی از جمله این محورها به شمار می رود.

شیرازیان با اشاره به این کنگره با همکاری استان و در سطح علمی- پژوهشی در کرمان برگزار می گردد، گفت: ارسال چکیده مقاله (حدود ٢٠٠ ) کلمه به همراه اصل مقاله الزامی است؛ ارجاعات مقاله به شکل پاورقی و با ذکر فهرست منابع در انتهای مقاله ارائه شود.

شیرازیان آخرین مهلت ارسال مقالات را ۲۲ بهمن امسال، همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و وفات حضرت عبدالله پدر گرانقدر وعظیم الشان پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد.

وی گفت: آثار ارسالی از سوی هسته های پژوهش وابسته به کانون های فرهنگی هنری مساجد، بصورت مستقل و ویژه داوری شده و مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات کنگره چاپ می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این کنگره، چهارشنبه ۱۸ اسفند همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha