پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن

حوزه/ مرحله استانی یازدهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت بانوان طلبه، به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، برگزیدگان مرحله مدرسه ای مسابقات یازدهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در مرحله استانی، هفتم دی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

 این مسابقات شامل دو مرحله کتبی و عملی است که برگزیدگان تا امروز پنجم دی فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فرهنگی حوزه علمیه خواهران کشور در آزمون آنلاین کتبی شرکت کنند و سپس در آزمون علمی آن که این هفته برگزار می شود، حضوری به رقابت بپردازند.

این گزارش می افزاید: به منظور ارج نهادن به فعالیت های قرآنی مدارس علمیه خواهران استان یزد، معاونت فرهنگی افتتاحیه ای را با حضور برگزیدگان، معاونان فرهنگی و مدارس علمیه خواهران استان برگزار می کند و سپس برگزیدگان در رشته های مختلف قرآنی با حضور سه داور قرآنی رقابت خواهند کرد.

 این مسابقات در تمام مقاطع دو تا چهار و در رشته های قرائت(ترتیل و تحقیق)، تفسیر و نهج البلاغه، حفظ ترتیبی و حفظ موضوعی قرآن، پژوهش، آثار ادبی، آثار هنری و صنایع دستی با موضوع قرآنی برگزار می شود و مدارس علمیه استان در بخش پژوهش و آثار هنری و ادبی فرصت دارند تا 11 دی آثار برگزیده مدرسه خود را برای ارسال به مرحله کشوری به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد ارسال کنند.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha