جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: ۹دی حماسه ای ماندگار و حاصل بصیرت عمومی در بین آحاد ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های مراسم نهم دی که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزارشد به حماسه بزرگ و ماندگار نهم دی اشاره کرد و بیان داشت: دشمن با همه توان به میدان آمده بود و به خیال خام خودشان برای بحث براندازی وارد عرصه شده بود و روشنگری های مقام معظم رهبری و همچنین حضور ملت ایران به ویژه در ۹دی دشمنان  را ناکام گذاشت.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:  9 دی یک تجدید بیعت مجدد ملت با رهبری و با انقلابشان بود و به همه قدرت های استکباری ثابت کرد که نمی توانند چشم طمع داشته باشند.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۹دی یک حرکتی انقلابی و  آب سردی بر روی همه شعله هایی دشمن بود؛ این حماسه بزرگ وماندگار شعله را خاموش کرد و امید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را  را تبدیل به یاس و نومیدی کرد.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان داشت: روز نهم دی به عنوان روزی حماسی، در تاریخ سیاسی ملت ایران ماندگار شده است، روزی که یکپارچگی آحاد ملت را در پیروی از رهبری نظام برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: هوشیاری و بصیرت سیاسی و دینی مردم در 9 دی حماسه ای ماندگار رادر تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: دشمنان انقلاب و نظام از راه‌های مختلف برای انهدام این انقلاب وارد توطئه شدند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و ولایت فقیه همه این نقشه‌ها شکست خورد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha