جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام روح الله اولیائی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس گفت: مردم ولایت مدار ایران با خلق حماسه ی ۹ دی چشم فتنه و فتنه گران را کور کردند و نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

حجت الاسلام روح الله اولیائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بندرعباس، با اشاره به حماسه 9دی گفت: حرکت عظیم و خود جوش ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران نشات گرفته از باور ها و اعتقادات راسخ آنها و بصیرت و ولایت مداری این ملت سرافراز است که در تمام برهه های حساس تاریخی به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس ادامه داد: ولایت‌پذیری، یکی از اصول اعتقاد به مقدسات دینی است و مردم بر این باورند که اجرای احکام نورانی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق ولایت مطلقه فقیه امکان پذیر است.

حجت الاسلام اولیائی افزود: مردم  درست زمانی که احساس کردند برحریم عاشورا، ولایت و مقدسات خدشه وارد شده برای دفاع از آن به پا خاستند و بساط فتنه و فتنه گری را جمع کردند و بار دیگر به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران هشدار دادند که ملت ایران برای استقرار نظام اسلامی خون های بسیاری داده اند و بر پای عهدی که با امام راحل و شهدا بسته اند استوار و محکم می مانند.

وی خاطرنشان کرد: به دشمنان هشدار می دهیم که دست از دشمنی با ملت ایران بردارند، زیرا ملت ایران با امام و شهدا پیمان خون بسته اند و این پیمان هیچ گاه شکسته نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha