پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه/ ملت ایران و با خروش با بصیرت خود در ۹ دی پاسخ هتک حرمت‌های فتنه‌گران را داد و خط بطلانی بر توهم توطئه آنها کشید و ثابت کرد که در مسیر انقلاب هیچ‌کس نمی‌تواند مانعی ایجاد نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز درجمع طلاب واساتید مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین با اشاره به گرامیداشت روز نهم دی، گفت: مهمترین مفهومی که در 9 دی محقق شد، بصیرت بود وملت ایران در این روز به خوبی پاسخ فتنه گران ودشمنان را دادند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: حماسه مردم در 9دی در امتداد حرکت انقلاب اسلامی، ایام ا... شد؛ روزی که مردم بهت زده از رفتار حرامیانی که در روز عاشورا بر اسلام و انقلاب و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بی حرمتی روا داشته بودند، به خیابان ها ریختند و همه یک صدا علیه سران فتنه و فتنه گران شعار دادند.

وی افزود: در فتنه 88 پس از انتخابات، دشمنان با استفاده از محافل رسانه ای و سیاسی و تبلیغات گسترده و با بهره گیری از برخی فریب خوردگان، وحدت و هم صدایی ملت را نشانه رفته بودند تا به زعم خویش و چند دستگی را در میان ملت ایجاد کنند، حماسه 9دی بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: این حماسه بزرگ، صحنه نمایش بصیرت و آگاهی ملت عظیم و سرافراز ایران بود که به خوبی نه تنها در پایتخت ایران، بلکه  در سراسر کشور این حضوربا بصیرت در خیابان های شهرها و روستا ها نشان داده شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهارکرد: ملت  فهیم  ایران با حرکت عظیم خود و الگو پذیری از امام حسین(ع) و با به نمایش گذاشتن  بصیرت، آگاهی، وحدت و یکدلی، بار دیگر حمایت از ارزش های دینی و انقلابی را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: حماسه ماندگار 9 دی، پاسخ قاطع ملت عاشورایی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی وفتنه گران و فتنه جویان بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: ملت ایران با هوشیاری و حضور مثال‌زدنی خود به صحنه آمد و با خروش با بصیرت خود در 9 دی پاسخ هتک حرمت‌های روز عاشورای فتنه‌گران را داد و خط بطلانی بر توهم توطئه آنها کشید و ثابت کردند که در مسیر انقلاب هیچ‌کس نمی‌تواند مانعی ایجاد نماید.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha