پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم معارفه قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری که روز گذشته از سوی آیت الله اعرافی به عنوان قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها و شهرستان ها منصوب شده بود، امروز در جلسه شورای معاونین ضمن اخذ حکم خود از مدیر حوزه، معارفه گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جلسه رسمی شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه به ریاست آیت الله اعرافی تشکیل و در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری حکم خود را به عنوان قائم مقام مدیر در امور استان ها دریافت کرد.
بر پایه این گزارش ساماندهی امور شوراها، مدیریت های استانی و مدارس علمیه سراسر کشور، ایجاد هماهنگی با علمای بلاد، ایجاد زمینه ارتقاء سطح دانش و مهارت های کادر مدیریتی استان ها، زمینه سازی برای هجرت علما و اساتید به شهرستان های مختلف، زمینه سازی برای راه اندازی دروس خارج حوزه در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ از وظایف و ماموریت های قائم مقام مدیر حوزه در امور استان ها و شهرستان ها می باشد.

*سوابق «قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در اموراستانها»

مدیرحوزه علمیه استان تهران، معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور، مدیر کل امور اساتید معاونت آموزش حوزه، مدیریت حوزه علمیه چهار محال و بختیاری و امامت جمعه شهرستان‌های اسلام آباد غرب، آران و بیدگل، تنکابن، دلیجان و پردیسان قم از سوابق حجت الاسلام والمسلمین غفوری می باشد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
    0 0
    ومدیر حوزه علمیه استان مرکزی