پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشن میلاد حضرت مسیح در لبنان

حوزه/ طوایف و گروه های مختلف مسیحی لبنان روز گذشته میلاد حضرت مسیح(ع) را در کلیساهای نقاط مختلف این کشور جشن گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، طوایف و گروه های مختلف مسیحی لبنان روز گذشته میلاد حضرت مسیح(ع) را در کلیساهای نقاط مختلف این کشور جشن گرفتند و رؤسای کلیساها در سخنان خود بر ضرورت تمسک به تعالیم حضرت مسیح مانند مهربانی و محبت تاکید کردند.

در این زمینه میشل عون رئیس جمهور مسیحی لبنان با حضور در کلیسای قیامت در بکرکی مراسم بزرگداشت میلاد حضرت مسیح علیه السلام را به همراه پتروس الراعی اسقف اعظم کلیسای مارونی لبنان و جمع زیادی از مردم برگزار کرد.

در شهر صیدا در جنوب لبنان نیز مسیحیان این منطقه میلاد حضرت مسیح(ع) را در کلیساهای مختلف و در فضایی آرام جشن گرفتند.

در منطقه البترون در شمال لبنان نیز مراسم جشن میلاد حضرت مسیح با حضور مسیحیان این منطقه برگزار شد و منیر خیرالله اسقف کلیسای البترون مراسم نیایش را با حضور وزیر امور خارجه لبنان و شماری از مردم به جا آورد.

در بعلبک نیز مسیحیان این شهر با حضور در کلیسای این شهر مراسم جشن میلاد مسیح(ع) و دعا و نیایش را با حضور الیاس رحال اسقف کلیسای کاتولیکی بعلبک برگزار کردند و پدر رحال در این مراسم مردم را به محبت و مهربانی دعوت کرد.

اسقف عصام یوحنا رئیس اسقف های الفرزله و زحله و البقاع نیز مراسم جشن میلاد حضرت مسیح را در کلیسای النجاة و با حضور جمعی از مردم و همراهی اسقف نقولا حکیم برگزار کرد.

جشن عید میلاد حضرت مسیح(ع) توسط مسیحیان لبنان

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha