سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 احمد حسین فلاحی

حوزه/ استاد حوزه با بیان اینکه هیچ کشوری از راه مذاکره با آمریکا و دنیای استکبار به جایی نرسیده است، اضافه کرد: آمریکا بارها بدعهدی خود را به ما ثابت کرده از آزادی گروگان های لانه جاسوسی تا تعلیق هسته ای و ... و همچنان بد عهدی هایش ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، در یادواره شهدای غواص که شب گذشته در حسینیه امام خمینی شهر کبودرآهنگ برگزار شد، با اشاره به نقش شهداء در ماندگاری انقلاب اسلامی ابراز داشت: شهدای غواص با آمدن به کشور درس بزرگی به ما دادند که همانا پایداری و استقامت در راه عقیده است. این روحیه  همان تفکر عاشورایی است که از امام حسین(ع) و نهضت او نشات گرفته است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با فهمیدن این نکته که فرهنگ عاشورایی از همان ابتدای کودکی به کودکانمان آموزش داده می شود، نوک پیکان نقشه های شوم خود را به سمت نوجوانان و جوانان نشانه گرفته اند.

این محقق دینی  با اشاره به وقایع دوران حکومت امام علی(ع) و امام حسن(ع) خاطر نشان کرد:  نفوذی ها و عناصر خود فروخته بودند که از صدر اسلام همواره به اسلام ضربه زده اند.

وی با اشاره به تاکید های مقام معظم رهبری پیرامون نفوذ، اظهار داشت: باید با تقویت بنیان های فکری و معرفتی آحاد جامعه از مردم گرفته تا مسئولین راه های نفوذ را ببندیم.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: آمریکا با تصویب قانون عدم حمل سلاح برای سنین زیر 18 سال  در قالب کنوانسیون کودک تنها و تنها یک هدف دارد و آن رسیدن به ایرانی بدون امثال فهمیده ها است.

وی با تاکید اینکه هیچ کشوری از راه مذاکره با آمریکا و دنیای استکبار به جایی نرسیده است، اضافه کرد: آمریکا بارها بدعهدی خود را به ما ثابت کرده از آزادی گروگان های لانه جاسوسی تا تعلیق هسته ای و ... و همچنان بد عهدی هایش ادامه دارد.

سخنران مراسم در پایان ضمن دعوت از همه مردم به ادامه راه شهداء، خاطر نشان کرد: انقلاب نیروی متعهد و دلسوز می خواهد. کسی که در قبال انقلاب و خون شهداء احساس مسئولیت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha