جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسدالله مهر آرا

حوزه / حجت الاسلام مهر آراء گفت: ملت ایران در روز ۹ دی ضمن عهد و پیمان دوباره با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان می دهند که هرگز به آنان اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نخواهند داد.

حجت الاسلام اسدالله مهر آرا در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به فرارسیدن حماسه نهم دی بیان داشت: حماسه به یاد ماندنی نهم دی 88 روز دفن فتنه و نمایش بصیرت ملت ایران وروز بیعت با ولایت بود.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه  قزوین خاطرنشان کرد:  مردم با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند در مواقع سخت پشتیبان رهبری و نظام اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم همواره در تمام صحنه ها حضور فعال داشته اند و پیوندشان با نظام و رهبری مستحکم بوده بعد از فتنه دوره دهم ریاست جمهوری و توهین به عاشورای 88 مردم خودجوش به خیابانها ریختند و با حضور و مشارکت فعال خود ثابت کردند که این ذهنیت و این تصور دشمن که بتواند پیوند نظام و رهبر را قطع کنند، محال است.

حجت الاسلام مهرآراء افزود: فتنه ۸۸ با برنامه ریزی کامل و دقیق توسط آمریکا و اسرائیل به وقوع پیوست و در این راستا عده ای خود فروخته در دام این توطئه گران قرار گرفته و با ایجاد انواع شورش ها قصد برهم زدن امنیت در کشور را داشتند.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین خاطرنشان کرد: مردم در حماسه 9 دی نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  حماسه 9 دی تجلی بصیرت و آگاهی مردم بود و بینش و بصیرت رهبر انقلاب دشمنان قسم خورده انقلاب را ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران در روز 9 دی ضمن عهد و پیمان دوباره با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان می دهند  که هرگز به آنان اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نخواهند داد.

 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha