جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یوسف محمدی-مسئول بسیج طلاب خراسان شمالی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی با بیان اینکه روز ۹ دی ملت بصیر ایران اسلامی بار دیگر فتنه های دشمنان را خنثی کردند، گفت: پیام حماسه ۹ دی ولایتمداری و حمایت از نظام دینی است.

حجت الاسلام یوسف محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با گرامیداشت یوم الله 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی به علاقمندان انقلاب و نظام اسلامی دلگرمی داد و ثابت کرد که دشمنان هرچقدر هم تلاش کنند نمی توانند نظام اسلامی ایران را از هم بپاشند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه در تاریخ ایران اسلامی به عنوان حماسه ای بزرگ مردمی به ثبت رسید، افزود: دشمنان با طرح ریزی توطئه و نقشه های شوم خود قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند که ملت ایران در روز 9 دی با حضور میلیونی و خلق حماسه بصیرت و ولایتمداری توطئه های آنها را مثل همیشه خنثی و نقش برآب کردند.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به نقش حماسه مردمی 9 دی در خنثی سازی توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام اسلامی ایران، گفت: جریان فتنه حرکتی عملی برای براندازی نظام اسلامی بود که با بصیرت مردم و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این توطئه شوم خنثی شد.

وی بیان داشت: مردم با بصیرت ما متوجه شدند که تقلب در انتخابات بهانه است و دشمنان نظام اسلامی و فتنه گران به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و لذا ملت با بصیرت متوجه این خطر شده و به نحو احسن با آن مقابله کرده و آتش فتنه را در نطفه خفه کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی، بصیرت را مهمترین نیاز جامعه در رویارویی با دشمنان مختلف نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: در زمان کنونی با توجه به تلاش های شبانه روزی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی، جامعه ما بیش از پیش به بصیرت و آگاهی نیازمند است.

وی تصریح کرد: بدون شک اگر درایت و هوشیاری رهبر معظّم انقلاب و همراهی و بصیرت مردم نبود، آتش فتنه به این زودی‌ ها در ایران اسلامی خاموش نمی ‌شد.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه مراسم های بزرگداشت حماسه 9 دی باید باشکوه برگزار شود، خاطرنشان کرد: همه دلسوزان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی فارغ از مسئولیت های اجرایی و دیدگاه های سیاسی باید در این همایش عظیم و ماندگار مردمی مشارکت کنند و این رخداد عظیم سیاسی را جشن بگیرند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha