جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پارلمان یمن

حوزه/ نمایندگان پارلمان یمن گفتند: عربستان و هم پیمانان او باید از اتفاقات گذشته درس عبرت بگیرند و از این تجاوز و جنایت ها و محاصره همه جانبه یمن دست بردارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، رئیس و اعضای پارلمان یمن با صدور بیانیه ای استمرار تجاوز عربستان و کشورهای هم پیمان وی در تجاوز به یمن و ارتکاب جنایت نسبت به شهروندان بی گناه یمنی را محکوم کردند و افزودند در استمرار همین جنایت ها به تازگی عدنان علی مسعد از شهروندان یمنی به واسطه بمباران هوایی نیروهای سعودی به همراه همسر و پنج فرزندش به شهادت رسید.

نمایندگان یمن افزودند: این جنایت های عربستان بر عزم و اراده و مقاومت مردم یمن برای ادامه دادن به راه خود در مبارزه با متجاوزان سعودی خواهد افزود و از سوی دیگر عربستان و هم پیمانان او باید از اتفاقات گذشته درس عبرت بگیرند و دست از این تجاوز و جنایت ها و محاصره همه جانبه یمن دست بردارند تا امنیت و ثبات در منطقه برقرار شود.

رئیس و نمایندگان پارلمان یمن همچنین جنایت اخیر داعش در سوزاندن دو سرباز ترکیه ای را محکوم کردند و این جنایت را بر خلاف تمام تعالیم دین اسلام و ادیان آسمانی و ارزش های انسانی و اخلاقی دانستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha