شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: زمانی که دست از سیاسی بازی و باند بازی برداریم، در همان لحظه نور بصیرت بر قلب ما وارد شده و سبب به وجود آمدن یوم الله ۹ دی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در قالب حلقه صالحین بسیج کارمندان، اظهار داشت: ریشه همه خوبی‌ها در توحید و ریشه همه بدی‌ها در شرک است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شرک دارای دو نوع ظاهری و باطنی است و تمام مشکلات خانواده و اجتماع از باطن کفرآمیز بر می خیزد.

وی ادامه داد: مشکلات اجتماعی مانند کم فروشی، اجناس ناسالم و خیانت‌ها از عدم ایمان افراد می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فروپاشی خانواده‌ها از ضعف ایمان بوده و انسان در همه مسائل اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی نسبت به حوادثی که رخ می‌دهد، مسئول است و باید در این راستا هوشیار بود تا دچار گرفتاری نشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: گاهی افراد در سیاست با سرباززدن از دستورات دین و قرآن به سمت جبهه کفر می‌روند؛ اما راه صحیح بر اساس ایمان و تقوا به وجود می آید و در اصل، حقیقت توحید، تقواست.

وی بیان داشت: کسی که بندگی خدا را می کند، حضرت حق به طور یقین مرز بین حق و باطل را برای او مشخص کرده و همه امور هستی براساس علت و معلول شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بصیرت یعنی بینایی و آگاهی که با چشم دل بوده و سبب تشخیص راه صحیح از راه باطل می‌شود، گفت: زمانی که دست از سیاسی بازی و باند بازی برداریم، در همان لحظه نور بصیرت بر قلب ما وارد شده و سبب به وجود آمدن یوم الله 9 دی می‌شود.

رئیس بسیج ادارات خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: امروز بیش از 65 درصد از کارمندان در خراسان جنوبی در دو حوزه خواهران و برادران، عضو بسیج و حلقه صالحین هستند.

مهدی صادق احمدی تصریح کرد: ما امروز وظیفه داریم، 9 دی را پاس داشته و به این مناسبت، نشست های بصیرتی ویژه فرماندهان  پایگاه‌ها در خراسان جنوبی برگزار کنیم.

وی بیان داشت: بصیرت و بیعت با رهبری دو رکن اصلی حفظ نظام جمهوری اسلامی است و به این دلیل روز 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با رهبری نام گذاری شده است.

رئیس بسیج ادارت خراسان جنوبی گفت: مردم در روز 9 دی سال 88 در سایه آگاهی و بصیرت به میدان آمده و بساط باطل و فتنه گری را جمع کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha