شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
درگیری درفلسطین

حوزه/ نیروهای اشغالگر قدس به شرق نابلس حمله کرده و ضمن محاصره منطقه مانع رفت و آمد مردم شدند تا زمینه را برای ورود هتاکانه ۱۵۰۰ شهرگ نشین یهودی به مقبره حضرت یوسف(ع) فراهم کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صبح امروز نیروهای اشغالگر قدس به منطقه "بلاطة البلد" در شرق نابلس حمله کرده و ضمن محاصره منطقه مانع رفت و آمد مردم شدند تا زمینه را برای ورود هتاکانه 1500 شهرگ نشین یهودی به مقبره حضرت یوسف(ع) فراهم کنند.

برپایه این گزارش، اتوبوس های اسرائیلی صدها شهرک نشین را با حمایت شدید نیروهای امنیتی و همراهی خودروهای زره پوش وارد این مکان اسلامی کردند و در جریان این اقدام تحریک آمیز اشغالگران، درگیری هایی میان مردم و نیروهای اشغالگر در شرق نابلس رخ داد که در جریان این درگیری ها سربازان اشغالگر به پشت بام منازل مردم رفتند و با گلوله های جنگی و پلاستیکی به سوی جوانان شلیک کردند و میان آنها گاز اشک آور پرتاب کردند.

در جریان این درگیری ها تعدادی از مردم دچار مشکلات تنفسی شده و مهدی بلال جوان 22 ساله نیز با اصابت گلوله مجروح شد که نیروهای اشغالگر مانع رسیدن خودروی امدادرسانی و انتقال این مجروح به بیمارستان شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha