سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مولوی احمد عبداللهی

حوزه/ مولوی عبدالهی با بیان این که باید خط قرمزها را بشناسیم و تابع قانون باشیم، گفت: روز ۹ دی روز بصیرت است؛ زیرا دشمنان به دنبال تخریب چهره‌های نظام و اختلاف میان دولت و ملت هستند.

مولوی احمد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند اظهار داشت: روز 9 دی یکی از روزهای بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است که با بصیرت و آگاهی ملت شریف ایران به ثبت رسید.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان با اشاره به اینکه دشمنان به وسیله فتنه 88 اصل نظام یعنی اسلام را هدف قرار داده بودند، تصریح کرد: ملت شریف ایران با هوشیاری همانند جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از هر قشر و قوم و فرقه‌ای وارد صحنه شده، شانه به شانه برای دفاع از کیان کشور واعتقادات خود مشت محکمی بر دهانه یاوه گویان این انقلاب زدند.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه دشمن در جریان فتنه 88 شعار جمهوری ایرانی را بر زبان ها رواج می‌داد، افزود: مردم در روز 9 دی سال 88 سبب ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام شدند؛ زیرا در فتنه این سال، دشمن پول‌هایی به برخی از افراد داده بود تا آشوب را در کشور دامن زده و نظام را دچار مشکل کنند؛ اما غافل از آنکه مردم هوشیار تر از آنها بوده و آنان را ناکام کردند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان با بیان اینکه 9 دی مظهر اتحاد و انسجام است، افزود: مردم در روز 9 دی سبب ناامیدی دشمنان شده و در همین راستا جامعه روحانیت باید به خوبی بصیرت افزایی کنند، تا ملت در تمامی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن بتوانند راه درست را از راه باطل تشخیص دهند.

مولوی عبداللهی گفت: روز 9 دی روز بصیرت است؛ زیرا دشمن به دنبال تخریب چهره‌های نظام و اختلاف میان دولت و مردم بود و ما باید تلاش کنیم در مباحث و مجامع خود بصیرت افزایی را در جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه باید خط قرمزها را شناخته و تابع قانون باشیم، اظهار داشت: حوادث و طوفان‌های زیادی رو به روی ملت قرار می‌گیرد که راه خروج از این طوفان ها مسیری است که ولایت تعیین کرده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان با بیان اینکه حماسه 9 دی ماه، انقلاب را در برابر هجوم و توطئه‌های دشمنان بیمه کرد، افزود: بر ما لازم و واجب است که برای تجلیل وگرامی ‌داشت این روز سرنوشت ساز دوش به دوش هم حضور یافته و روز پر شکوهی دیگر را رقم بزنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha