چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم مظفری در نشست طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد

حوزه/ مظفری در نشست طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س)یزد نسبت به اهداف شوم فرقه شیطان پرستی در جهان از جمله نابودی یکتاپرستی و تسلط بر کشورها هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، خانم مظفری در نشست طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد، با موضوع "آشنایی با اهداف شوم شیطان پرستان در جهان"، یکی از فرقه های ماسونری را شیطان پرستی عنوان کرد و افزود: ماسونری، یک تشکیلات جهانی است که اعضای آن به ارکان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دیگر جوامع تسلط یافته و بسیار آزادانه عمل می کنند.

وی در خصوص نمادهای شیطان پرستی افزود: این فرقه، نمادهای زیادی دارد که به عنوان نمونه می توان به نمادهای چشم جهان بین، ستاره شش گوش، آنخ، زن بیوه، ستون سنگی با نوک هرمی، گونیا و پرگار، ستاره پنج گوش، دست شیطان یا دست شاخدار، چلیپای شکسته، جمجمه و استخوان، عدد 666 نماد دجّال، چشم یا خدای خورشید و علامت ورساچه اشاره کرد.

مظفری ادامه داد: از اهداف این فرقه این است که با نابودی یکتاپرستان و تخریب مسجدالاقصی و تشکیل حکومت جهانی، بر کشورهای جهان مسلط شوند و حکومت شیطانی را در آن‌ها برقرار سازند.

وی با ابرزا تأسف از وجود افکار شیطان پرستی در بین برخی جوانان ناآگاهّ بیان کرد: طلاب علوم دینی، مبلغان و بانوان طلبه می بایست با آگاهی از وجود چنین فرقه هایی در جهان، به مردم و مخاطبان خود نسبت به اهداف پلید و شوم شیطان پرستان هشدار دهند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha