جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  محمدرضا رحمانی

حوزه/ به دلیل اهمیت اقدام مردم در صیانت انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای اسلام در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ باید بزرگداشت این روز، هرساله باشکوه خاصی برگزار شود، تا دشمنان امید و دل‌بستگی برای نابودی انقلاب نداشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در گناباد گفت: فتنه گران در سال۸۸ به مقدسات دین مبین اسلام و اهل‌بیت(ع) توهین کردند؛ مساجد را آتش زدند و به اماکن عمومی خسارت وارد کردند و سبب شدند که دشمن امید به نابودی انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی اظهار کرد: دشمن تا قبل از فتنه ۸۸ از نابودی انقلاب اسلامی مأیوس شده بود؛ ولی فتنه گران سبب امیدواری دشمن را فراهم کردند؛ اما ملت ایران با بصیرت و هوشیاری خود در نهم دی‌ماه ۸۸ به صحنه آمده و از آرمان والای نظام جمهوری اسلامی و مقدسات دین مبین اسلام دفاع کردند و بساط فتنه گران را برچیدند و دشمن را ناامید نمودند.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه با هوشیاری و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان در فتنه ۸۸ ناکام ماند، اذعان کرد: به دلیل اهمیت اقدام مردم در صیانت انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای اسلام در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ باید بزرگداشت این روز هرساله باشکوه خاصی برگزار شود تا دشمنان امید و دل‌بستگی برای نابودی انقلاب نداشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر دشمنان خارجی دشمنان داخلی نیز باید بدانند ملت ایران همان‌طور که در سال ۵۷ به صحنه آمدند و با همه دشمنان مبارزه کردند، همچنان در راه انقلاب و آرمان‌های والای آن ایستاده‌اند و از آن حفاظت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد در خصوص برنامه‌های روز بصیرت و میثاق با ولایت در گناباد گفت: اجتماع بصیرت و میثاق با ولایت مردم گناباد ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه نهم دی‌ماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گناباد، در محل مسجد جامع و مصلی شهرستان برگزار می‌شود.

رحمانی افزود: همچنین همایش بصیرت افزایی ویژه روحانیون با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی نسب، امام‌جمعه گناباد برگزار و روحانیون طرح هجرت و مستقر به روستاها اعزام تا به بازخوانی وقایع فتنه ۸۸ و نقش حماسه خودجوش مردمی نهم دی‌ماه آن سال در نابودی توطئه دشمنان پردازند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha