پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فتنه

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم برائت از فتنه و نفاق در شهرهای خراسان شمالی به مناسبت یوم الله ۹ دی با حضور مردم، طلاب و روحانیون برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: مراسم برائت از فتنه و نفاق همزمان با گرامیداشت یوم ‌الله 9 دی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امام ‌جمعه بجنورد و دیگر مسئولان استان، سه‌ شنبه این هفته در بجنورد برگزار می شود.

وی افزود: همچنین مراسم محوری 9 دی نیز در محل مسجد انقلاب بجنورد مرکز استان ساعت 9:30 صبح با حضور مردم و مسئولان برگزار که طبق برنامه قرار است سردار آزمودی، مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم سخنرانی داشته باشند.

حجت الاسلام سالاری گفت: حماسه 9 دی، میثاق مجدد آحاد مختلف مردم با ولایت، رهبری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: ملت فهیم ایران اسلامی در حماسه 9دی اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند در دفاع از ارزش های انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه 9 دی متعلق به همه آحاد ملت ایران و نه یک جریان و حزب خاص است، اظهار کرد: مقاومت و پایمردی در برابر دشمن به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نعمت است و به همین خاطر دشمنان نظام اسلامی همواره در صدد ایجاد شکاف بین مردم، انقلاب و مسئولان نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت یوم الله 9 دی استفاده بهینه از این فرصت برای بصیرت افزایی و ترویج و تبیین آثار و برکات وصف ناپذیر بصیرت و ولایتمداری و آمادگی برای مقابله با فتنه ها و توطئه های مشابه و احتمالی است.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha