پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد سوری - امام جمعه پلدختر

حوزه/ امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه در یوم الله ۹ دی پیوند ناگسستنی مردم ایران اسلامی با ولایت به جهانیان ثابت شد تصریح کرد: مردم فهمیم، مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در این روز، اوج ارادت و وفاداری خود را به آرمان های اسلام و انقلاب به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام محمد سوری، ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم ۹ دی شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه در یوم الله ۹ دی اوج وفاداری ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در مقابل هجمه های دشمن به نمایش گذاشته شد، اظهار داشت: این روز در تقویم ایران اسلامی به عنوان روزی به یاد ماندنی ثبت شد که اگر اهمیت این روز از یوم الله ۲۲ بهمن بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وی با اشاره به اینکه حماسه عظیم ۹ دی و حضور با بصیرت مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام، نمادی از استکبار ستیزی و ولایت مداری مردم بود، یادآور شد: در ۹ دی ۸۸ فتنه های بدخواهان و دشمنان نظام با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خاموش شد.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه در یوم الله ۹ دی پیوند ناگسستنی مردم ایران اسلامی با ولایت به جهانیان ثابت شد تصریح کرد: مردم فهمیم، مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در این روز، اوج ارادت و وفاداری خود را به آرمان های اسلام و انقلاب به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه ابعاد مختلف حماسه ۹ دی باید با روشنگری و ایراد سخنرانی ائمه جمعه، جماعات و مبلغان برای مردم تبیین شود، افزود: ارتقاء بصیرت دینی، سیاسی و دشمن شناسی از مهمترین وظایف مبلغان در بین مردم است.

وی در پایان گفت: نباید اجازه دهیم حماسه ۹ دی به دست فراموشی سپرده شود؛ لذا در این راستا باید روشنگری و بصیرت افزایی لازم در بین آحاد جامعه از سوی مبلغان دینی صورت گیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha