جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام افضلی ، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام افضلی، با اشاره به ارتقای جایگاه استان خوزستان در رده‌بندی جشنواره علامه حلی، گفت: در سال گذشته رتبه کلی استان خوزستان ۲۸ بود، اما امسال به رتبه نهم رسید و امید است در سال آینده، جزء استان‌های برتر باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در آیین تقدیر از پیشکسوتان عرصه تحقیق و پژوهش، حجت‌الاسلام افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، به بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این معاونت پرداخت و اظهارداشت: امروز جایگاه پژوهشی حوزه علمیه خوزستان در سطح مطلوبی بوده و خوشبختانه این جایگاه سال‌ به‌ سال در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه رتبه استان خوزستان در جشنواره علامه حلی ۱۹ رتبه افزایش یافته ، گفت: در سال گذشته رتبه کلی استان خوزستان ۲۸ بود، اما امسال به رتبه نهم رسید و امید است در سال آینده، جزء استان‌های برتر باشیم.

حجت‌الاسلام افضلی، با اشاره به افزایش رده سنی شرکت‌کنندگان در جشنواره، بیان داشت: خوشبختانه رده سنی شرکت‌کنندگان در جشنواره علامه حلی، تا ۴۰ سال ارتقاء پیدا کرد و بدین ترتیب، اکثر اساتید و طلاب درس خارج استان خوزستان می‌توانند پایان‌نامه و مقالات خود را به دبیرخانه استانی جشنواره، ارسال کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، از راه‌اندازی نخستین نشریه علمی-تخصصی در خوزستان خبرداد و افزود: این نشریه در همه موضوعات علوم انسانی-اسلامی راه‌اندازی شده و فضلای حوزه علمیه خوزستان می‌توانند مقالات علمی خود را به دفتر معاونت پژوهش استان ارسال تا در صورت تأیید، در نشریه چاپ شود.

وی در پایان، از برگزاری نخستین دوره دانش‌افزایی «روش تحقیق» ویژه اساتید حوزه علمیه اهواز خبرداد و اظهارداشت: با توجه به استقبال و درخواست اساتید مدارس علمیه سطح استان، إن شاءالله در نظر داریم تا این دوره را برای مدارس علمیه شمال و جنوب استان نیز، برگزار کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha