سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نجفی سامن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سامن گفت: استحکام پایه های انقلاب و رمز موفقیت و تحقق اهداف انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمنان در گرو وحدت و همگرایی هرچه بیشتر نیروهای انقلابی است.

حجت الاسلام روح الله نجفی، مدیر مدرسه علمیه سامن استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: با توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمنان، ضرورت و اهمیت این همگرایی بیشتر نمایان می شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال نفوذ در بدنه سیاسی و فرهنگی ماست و تلاش دارد با ایجاد فضای دو قطبی در موضوعات سیاسی و فرهنگی به این هدف دست پیدا کند که در صورت عدم همگرایی و وحدت میان نیروهای انقلابی، دشمن به اهداف خود خواهد رسید.

مدیر مدرسه علمیه سامن، با اشاره به آسیب ها و تبعات ناشی از عدم همگرایی در نیروهای انقلابی و بدنه نظام، گفت: اگر همگرایی، همبستگی و انسجام در نیروهای انقلابی و مسوولان وجود نداشته باشد، نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دشمن را به دنبال خواهد داشت و تبعات آن، نظام را در همه جهات دچار مشکل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آسیب ها و موانعی که باعث خدشه دار شدن وحدت و همگرایی در بین نیروهای انقلابی می شود، اختلاف مبنایی در نظرات و فعالیت های فرهنگی و سیاسی نیروهای انقلابی است.

حجت الاسلام نجفی اظهار داشت: یکی از اشکالات نیروهای انقلابی آن است که، فقط در مواقع حساس و برهه های خاص مانند انتخابات و یا راهپیماییی ها دور هم جمع می شوند و با هم گفت و گو و تبادل اطلاعات می کنند؛ حال آنکه برای تحقق وحدت و همگرایی بیشتر باید همواره با هم در گفت و گو و تبادل نظر باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: شاخصه های انقلابی گری که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود معرفی کردنده اند از شاخصه های همگرایی و وحدت است و این اصول به عنوان راهکار و محور وحدت و همگرایی است.

مدیر مدرسه علمیه سامن، ابراز داشت: همگرایی و انسجام نیروهای انقلابی باید حول محور ولایت فقیه باشد و اگر چنین شود، هم همگرایی سیاسی و هم همگرایی در ارزش ها و هم همگرایی فرهنگی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام نجفی در پایان تاکید کرد: برای رسیدن به همگرایی و یکپارچگی نیروهای انقلابی باید بر مشترکات و آرمان های دینی و انقلابی تاکید و تکیه شود و از پرداختن به سلایق و نظرات شخصی و حاشیه ها خودداری شود و همه برای رسیدن به هدفی مشترک تلاش کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha