جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که برخی از مردم نیز قدر امنیت را نمی دانند، گفت: یکی از نعمت های بسیار ارزشمند و مغفول، امنیت است و در روایتی آمده که سلامت و امنیت دو نعمت پنهان خداوند در میان مردم می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امروز در دیدار جمعی از کارکنان امنیت پرواز استان همدان، گفت: امنیت عمومی از مسائل قابل توجهی است که اگر انسان نداشته باشد، چیزی ندارد و در سایه آن است که می توان فعالیت داشت.

نماینده ولی فقیه در همدان در ادامه خاطرنشان ساخت: یکی از نعمت های بسیار ارزشمند و مغفول، امنیت است و در روایتی آمده  که سلامت و امنیت دو نعمت پنهان خداوند در میان مردم می باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به توصیه سردار همدانی درباره امنیت، افزود: مردم سوریه می گویند ما نان و آب نمی خواهیم و فقط خواهان امنیت در جامعه هستیم.

وی با بیان این که قدر امنیت را افراد مصیبت زده  و آواره های کشورهای دیگر می دانند، ابراز داشت: متاسفانه همان گونه که ماهی در آب قدر آب را نمی داند، مردم کشور قدر امنیت را نمی دانند و اجر و پاداش تامین کنندگان بسیار بالاست.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: حراست یک شب برای حفظ آبرو و ناموس، ثواب بیشتری نسبت به هزار عابد دارد؛ چراکه این عمل ارزش بسیار بالاست.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha