جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: ملت ایران همواره نشان داده اند که در تمامی عرصه های حساس انقلاب حاضر بوده و آماده هستند که جان خود را برای دفاع و حفظ و حراست از این نظام تقدیم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، عصر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین، ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار 9 دی، اظهار داشت: تقدیم هزاران شهید از جوانان پاک این مرز و بوم، نمونه بارز این هزینه هاست که امروز در سایه خون همین شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی نه تنها امن ترین منطقه خاورمیانه، بلکه امن ترین نقطه دنیا محسوب می شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره نشان داده اند که در تمامی عرصه های حساس انقلاب حاضر بوده و آماده هستند که جان خود را برای دفاع و حفظ و حراست از این نظام تقدیم کنند.

 وی افزود: حماسه نهم دی، روزی‌ است که مردم ما در حمایت از رهبری، ولایت فقیه و مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده و شکوهی را ایجاد کردند که دشمنان برای همیشه نسبت به توطئه‌هایی که داشتند، مأیوس شوند.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: حماسه نهم دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: در این روز ماندگار و تاریخی، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری را شاد نمود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین اذعان داشت: ملت بصیر و انقلابی ایران در جریان حماسه 9 دی ماه با بصیرت و دشمن شناسی خود آنچنان ضربه ای به فتنه گران زدند که برای همیشه در پرونده افتخارات این ملت ثبت و ضبط خواهد شد.

وی اظهار کرد: مردم در دوران فتنه 88 نشان دادند که دشمنان و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

حجت الاسلام مصطفایی در پایان ابراز داشت: به برکت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم بابصیرت، شاهد انتشار پیام انقلاب در سراسر جهان هستیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha