پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه/ حجت الاسلام خوبانی، حماسه نهم دی را نشانه بصیرت مردم دانست و گفت: این روز تاریخی آتش فتنه را خاموش کرد و موجب شد یأس در دل دشمنان اسلام خانه کند.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به در پیش بودن حماسه تاریخی نهم دی، از این حماسه به عنوان یکی از بی نظیرترین حرکت های مردمی در تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت: حماسه مردمی نهم دی حرکتی اثر گذار در دفاع از نظام اسلامی بود.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در نهم دی سال 88 بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیر دینی خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: این حماسه عظیم برخاسته از ایمان و انگیزه خدایی ملت بزرگ ایران بود.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی سال 88 به دنیا ثابت کردند که در پرتو ولایت فقیه یک حقیت واحد هستند، بیان داشت: مردم آگاه ایران با حضور تاریخی خود در نهم دی  ثابت کردند نخواهند گذاشت که میراث خون صدها هزار شهید زیر چکمه‌های دشمنان انقلاب پایمال شود.

حجت‌الاسلام خوبانی با بیان این که ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 با آن حضور حماسی و بی نظیر خود در لحظه‌ای ناب به مدد حمایت از اصل انقلاب اسلامی آمد و حیاتی دوباره به آن بخشید، ادامه داد: ملت بزرگ ایران به دنیا ثابت کردند تا پای جان از آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی به سکوت برخی نخبگان و خواص در جریان فتنه 88 اشاره کرد و افزود: متأسفانه ای افراد بی بصیرتی خود را ثابت کردند، اما ملت بزرگ ایران جلوتر از نخبگان و خواص به دفاع از انقلاب و نظام پرداختند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که حضور گسترده مردم در این روز بساط فتنه و فتنه گران را از هم پاشید، گفت: هشتم دی پاسخ حرکت ناشایستی بود که دشمنان انقلاب نسبت به سید الشهدا و امام راحل داشتند.

حجت الاسلام خوبانی با تاکید بر این که برای حضور در روز نهم دی هیچ رسانه ای از مردم دعوت نکرد و هیچ تبلیغی انجام نشد، تصریح کرد: در این روز هیچ مقام رسمی برای حضور از مردم دعوت نکرد و مردم خود حضور یافتند و وارد میدان شدند و از ارزش ها و باورهای اسلامی و دینی خود دفاع کردند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی در همه صحنه ها با پشتیبانی از ولی فقیه در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی مشارکت فعال داشته و در هر مقطع زمانی که نیازی به حضور بود عاشقانه و با صلابت به صحنه آمدند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که در حماسه نهم دی مردم با وحدت رویه در سایه اطاعت از ولی فقیه توطئه های دشمنان را خنثی و دست آنها را از کشور کوتاه کردند، گفت: این روز تاریخی در واقع تجلی عشق و ارادت قلبی مردم بصیر و با شعور ایران اسلامی به نظام اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام بود.

وی به رشادت های ملت ایران در سه دهه گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: نهم دی یکی از آن قله های پر افتخاری است که ملت ایران فتح کردند و حال آن که این ملت نجیب در گذشته نیز با فتوحات خود دشمن را عصبانی و خاطره بسیار شیرینی برجای گذاشتند. 

حجت الاسلام خوبانی حماسه نهم دی را نشانه بصیرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: این روز تاریخی آتش فتنه را خاموش کرد و موجب شد یأس در دل دشمنان اسلام خانه کند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، حماسه نهم دی را نشانه درک بالای سیاسی والای ملت ایران دانست و تصریح کرد: حماسه نهم دی یادآور مقابله مردم  با دشمنان داخلی و خارجی که چشم طمع به سقوط نظام اسلامی داشتند است. 

حجت الاسلام خوبانی با تاکید بر این که مردم نشان دادند برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارند، تصریح کرد: نهم دی به عنوان یک حماسه تاریخی همواره به عنوان الگو در دشمن شناسی ملت ها مورد تحلیل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha