جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خواهران

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان گفت: برنامه اسکتبار جهت نابودی ایران، تجربه خوشایند سقوط آندلس بود، استکبار ابتدا با تغییر سبک زندگی در راستای جنگ فرهنگی، قصد تسلط و تصرف حکومت ها و دولت ها دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حاجی احمد، امروز در نشست بصیرتی  که به مناسبت حماسه 9 دی در مدرسه علمیه صالحات فولادشهر برگزار شد، اظهار کرد: جنگ 8 ساله علیه ایران، یک جنگ نیابتی بود که چندین کشور قدرتمند جهان پشت سر صدام بودند و عراق را نوک پیکان قرار دادند، چراکه نباید این انقلاب اسلامی پیروز می شد ونباید گفتمان مقاومت و استکبارستیزی که همان گفتمان امام(ره) و امروز مقام معظم رهبری است در جهان طنین افکن می شد.

وی ادامه داد:  فوکویاما پژوهشگر و تاریخ‌نگار ژاپنی الاصل و تبعه آمریکا معتقد است، شورای نگهبان به عنوان مظهر دوام و قوام ولایت فقیه باید حذف شود فوکویاما به عنوان  شیعه شناسی که ایران را بررسی می کند، می گوید" ما 8 سال با جنگ سخت با ایران جنگیدیم وپیروز نشدیم شیعه مانند پرنده ای هست که برای پرواز دوبال سرخ شهادت و بال سبز انتظار مهدویت و موعودشان را دارد، این پرنده زرهی به تن دارد که همان ولایت فقیه است  شیعه با این زره و دوبال  آنقدر اوج می گیرد که تیرهای شما به او اصابت نمی نماید و تا این زره را ازتنشان به در نکنید نمی توانید دو بالش را بزنید".

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان افزود: از دهه 70 استکبار به جنگ نرم روی آورد، حادثه کوی دانشگاه، فتنه عجیبی بود که با سخنرانی حضرت آقا این قائله نیز ختم به خیر گردید، از دهه 80 توجه استکبار جهانی به سمت نخبگان و آحاد مردم معطوف گردید و فتنه 88 از فعال شدن ماهواره ها آن هم در حوزه خانواده آغاز شد.

حجت الاسلام حاجی احمد تصریح کرد:  برنامه اسکتبار جهت نابودی ایران، تجربه خوشایند سقوط آندلس بود. که دختران زیبارو را به بهانه تجارت وارد شهر آندلس کردند و جوانان مسلح مسلمان را به فساد کشاندند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان با بیان اینکه 18 هزار شبکه اکنون قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارند گفت: جزم و همت مردم در نه دی 88 دست کمی از انقلاب نداشت که اگر مردم غافل می ماندند و بصیرت ایجاد نمی شد، تهران سقوط می کرد .

وی اضافه کرد: کیسینجر در جایی گفته ، " کاری که انقلاب ایران با ما کرد این بود که ضربه به آبروی ما زد و آقایی ما را در جهان شکست" کشوری که در دهه 60 دشمن ،جلویش زانو می زد، علی رغم گوشزدهای مکرر مقام معظم رهبری دوباره تحریم هایش10 ساله تمدید می گردد و امروز برخی از مسئولین می گویند دنیا کد خدا می خواهد و دیپلماسی خنده را به راه می اندازند، ملت ایران ثابت کرده هر کجا در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ایستاده پیشرفت کرده است.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha