جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد سالاری

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بزرگداشت ۹دی ، فرصتی برای بصیرت افزایی، ترویج و تبیین آثار و برکات یوم الله ۹ دی، انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام محمد سالاری، ظهر امروز در دیدار با آیت الله مهمان نواز، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، با گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله 9 دی گفت: 23 برنامه به مناسبت این روز در این استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی، برنامه های بصیرتی، دیدار با عضو مجلس خبرگان رهبری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، مراسم برائت از فتنه و نفاق و برنامه محوری در مسجد انقلاب بجنورد از جمله برنامه ها به مناسبت این روز است.

این پژوهشگر حوزوی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در روز 9 دی باعث حیرت جهانیان علی الخصوص دشمنان نظام اسلامی شد، گفت: بزرگداشت این روز فرصتی برای بصیرت افزایی و ترویج و تبیین آثار و برکات یوم الله 9 دی، انقلاب و نظام اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این تجمع را تجدید بعیت با آرمان های مقدس نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب دانست.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در روز 9 دی با حماسه میلیونی که آفریدند، نشان دادند به خوبی حق را از باطل می شناسند و همواره مراتب ارادت خود را به ارزش ها و اصول انقلاب حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha