پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اشخاصی که دل به آمریکا بسته اند، حتما پشیمان خواهند شد، گفت: به طور قطع آنچه که انقلاب اسلامی را بیمه کرده حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد یوم الله 9 دی این استان، اظهارداشت: 9 دی درس عبرتی برای همگان باشد و همه باید به ابعاد مختلف این حماسه بزرگ مردمی توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه اشخاصی که دل به آمریکا بسته اند، حتما پشیمان خواهند شد، افزود: به طور قطع آنچه که انقلاب اسلامی را بیمه کرده حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نظام اسلامی است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در آستانه یوم الله 9 دی این روز بزرگ قرار داریم و خداوند را شاکر هستیم که این نعمت بزرگ انقلاب را به ما عطا کرده است.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که حضور مردم در عرصه های انقلابی و دفاع از نظام اسلامی خیلی مهم است، چرا که همواره امت اسلامی با حضور خود حماسه های بزرگی را رقم زده و برای این نظام افتخار آفرینی کرده اند.

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و میلیونی خود در روز نهم دی نشان دادند که به نظام اسلامی و رهبری علاقمند بوده و همواره پای ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی باید این راه و رویه خود را مثل همیشه ادامه داده و بصیرت خود را حفظ کنند و در مقابل خواسته های دشمن که آسیب زدن به نظام اسلامی بوده بایستند.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha