پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
9 دی

حوزه / اگر حماسه ۹ دی نبود، امروز در کشور ایران از اسلام و آرمان‌های انقلاب هم، خبری نبود و باید همچون زمان قبل از انقلاب، خود را زیر سلطه آمریکا و انگلیس احساس می‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری زاده، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر با اشاره به ‌ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی، اظهار داشت: یوم‌الله نهم دی‌ماه، برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی و افتخاری ماندگار است که باید همچون سایر روزهای درخشان این نظام مقدس، گرامی داشته شود و سینه‌به‌سینه و نسل به نسل منتقل شود تا آیندگان از خباثت فتنه‌گران و ولایت مداری ملت ایران آگاه شوند.

وی افزود: بیگانگان از سال‌ها قبل، به دنبال اجرایی کردن براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و از ماه‌ها قبل از انتخابات 88، فتنه خود را با طرح تقلب در انتخابات کلید زدند و با تأثیرگذاری بر خواص بی‌بصیرت این کشور، به دنبال سقوط این نظام و سلطه بر ملت و کشور ما بودند.

حجت‌الاسلام جعفری زاده یادآور شد: در سال 88 که فتنه‌گری دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان به اوج خود رسیده بود، رأفت اسلامی مردم و حکومت هم به‌وضوح دیده شد، اما گستاخی عده‌ی اندکی فتنه‌گر نمک‌نشناس، جز به از هم‌پاشیدگی نظام اسلامی و اهانت به مقدسات و آرمان‌های انقلاب، راضی نبودند، خون ملت را به جوش آورد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر گفت: حضور کم‌نظیر مردم در راهپیمایی 9 دی، مشت محکمی بر دهان تمامی منافقان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با آن حضور حماسی، فتنه‌گران درحالی‌که هنوز هم از کرده خود پشیمان نیستند، به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند و انقلاب ما، در برابر انقلاب‌های مخملی و براندازی‌ها، بیمه شد.

حجت‌الاسلام جعفری زاده تصریح کرد: اگر حماسه 9 دی نبود، امروز در کشور ایران از اسلام و آرمان‌های انقلاب هم، خبری نبود و باید همچون زمان قبل از انقلاب، خود را زیر سلطه آمریکا و انگلیس احساس می‌کردیم.

وی افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران ثابت کردند که علی‌رغم اختلاف‌سلیقه‌های موجود، در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خود، متحد و پشتیبان ولی‌فقیه هستند، همچنین در دفاع از این حریم، از سر و جان خود دریغ نمی‌کنند و کوچک‌ترین تعارضی به این ارزش‌ها را، با شدیدترین برخوردها پاسخ می‌دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha