شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استکبار جهانی

حوزه / امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت:ارتقاء معنویات و افزایش بصیرت دینی و سیاسی تنها راه مقابله با نقشه های شوم استکبار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام ارزنده، عصر امروز در جمع دست اندرکاران برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی با اشاره به اینکه ۹ دی ماه ۸۸ روزی تاریخی در تاریخ و تقویم ایران اسلامی است اظهارداشت:در این روز مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در سایه ولایت و رهبری با لبیک به ندای معظم له بار دیگر با آرمان ها و دستاوردهای اسلام و انقلاب لبیک گفتند و برای همیشه دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کردند.

وی با بیان اینکه حماسه مردمی و عظیم ۹ دی بصیرت ،آگاهی و دشمن شناسی ملت ایران را در برابر فتنه های دشمنان به جهانیان ثابت کرد یادآور شد:در این روز با لطف الهی، درایت هوشمندانه ولی فقیه و ولایت پذیری مردم تمامی فتنه های دشمنان نظام و انقلاب خنثی و بی اثر گردید.

امام جمعه شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه در ۹ دی ۸۸ فتنه گران نشان دادند که انتخابات تنها بهانه ای برای رسیدن به اهداف خبیث اشان است تصریح کرد:در این روز فتنه گران با هدف قرار دادن ارزشهای اسلام و انقلاب به باورهای دینی مردم ولایی و انقلابی توهین و خود را خوار و ذلیل کردند.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه ارتقاء معنویات و افزایش بصیرت دینی و سیاسی تنها راه مقابله با نقشه های شوم استکبار است افزود:مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی هر ساله با حضور گسترده خود در یوم الله ۹ دی بار دیگر با ولایت و رهبری تجدید میثاق می کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha