پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی اسماعیلی

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با اشاره به این که هزینه جاسوسی آمریکا به دلیل کسب اطلاعات مردم از طریق تلگرام کاهش پیدا کرده است، گفت: دشمنان نظام از طریق هاردهای نصب شده در سخت افزارهای کامپیوتر و تلگرام اطلاعات امنیتی کشور و مردم را شناسایی و به دست می آورند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی، امروز در دومین دوره آموزشی آسیب های فضاهای مجازی ویژه اساتید مدارس علمیه کاشان با اشاره به اینکه هزینه جاسوسی آمریکا به دلیل کسب اطلاعات مردم از طریق تلگرام کاهش پیدا کرده است، اظهارداشت: دشمنان نظام از طریق هاردهای نصب شده در سخت افزارهای کامپیوتر و تلگرام اطلاعات امنیتی کشور و مردم را شناسایی و به دست می آورند.

وی، استفاده ازنرم افزارهای سروش ، شبکه ملی اطلاعات و قطع ارتباط با تلگرام را مهمترین راهکار مقابله با دشمن از طریق فضاهای مجازی عنوان کرد و خاطرنشان کرد :با توجه به اینکه 60 درصد پهنای فضای باند کشور را تلگرام گرفته است، لذا با وصل شدن به تلگرام لحظه به لحظه طراحان این شبکه دربازارهای بورس رشد می کنند .

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه  با وصل شدن به تلگرام ، ضمن اینکه  دشمنان اطلاعات ما را کسب می کنند، به اسرائیل هم کمک می کنیم، یاد آورشد : وقتی  دشمنان ازطریق تلگرام با فرهنگ، عقاید، نقاط ضعف و قوت مردم ومسئولین کشورمان آشنا شدن، هرطورکه دلشان خواست برای ما برنامه ریزی می کنند .

حجت الاسلام اسماعیلی، با بیان اینکه براساس آمارجهانی حدود 68درصد طلاق های کشورمان ناشی از آسیب های فضاهای مجازی است، گفت : بالغ بر 80 درصد استفاده کنندگان تلگرام ایرانی هستند.

خطر تلگرام از ماهواره به مراتب بیشتراست

وی با تاکید بر مطالبه گری حوزه های علمیه در جایگرینی نرم افزارهای ایرانی به جای تلگرام، افزود : با توجه به اینکه خطر تلگرام از ماهواره به مراتب بیشتر است، مسئولین باید موجبات تقویت و رشد نرم افزارهای داخلی را فراهم کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
    0 0
    من تلگرام را از روز اول تحریم کردم واستفاده کنندگان را غافلون می دانم بیدارشوید