جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه/ ۹ دی روز درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمانهای انقلاب و اعلام برائت از حرمت شکنان عاشورا ،فتنه گران و کینه توزان نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان ، حوزه علمیه این استان با صدور بیانیه ای ۹ دی ماه را روز خروش غیرت دینی و تجلی ولایت مداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی اعلام کرد.

در متن این بیانیه آمده است: مدیریت حوزه علمیه استان لرستان اعلام می دارد تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و نظام است و در مقابل هر گونه توطئه و تهدیدی آگاهانه،هوشیار و با بصیرت ایستاده و همواره با گوش به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای در مسیر پیشرفت کشور و توسعه و امنیت مجاهدانه تلاش خواهد کرد.

مدیریت حوزه علمیه استان لرستان با گرامیداشت سالروز حماسه عظیم و مردمی ۹ دی اعلام می دارد فتنه ۸۸ توطئه ای دیگر از دشمنان نظام و مردم ایران بود که با ولایت مداری و بصیرت ملت مومن و انقلابی، این هجمه ها نقش بر آب شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ۹ دی روز درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های انقلاب و اعلام برائت از حرمت شکنان عاشورا ،فتنه گران و کینه توزان نظام اسلامی است.

این بیانیه در پایان تاکید کرده است: مدیریت حوزه علمیه استان لرستان، روحانیون و طلاب لرستانی همراه با سایر اقشار جامعه با تعظیم به مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه سال ۸۸ و پاسداشت ۹ دی یادآور ، در سالروز این حماسه عظیم و مردمی، اوج غیرت دینی، ولایت مداری و استکبار ستیزی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha