جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اساتید با تدریس پژوهش محور می توانند به طلاب این پیام را بدهند که این گونه باید کشف حقیقت نمود و تلاش شود به سوی تحقیق پیش رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی عصر امروز درجلسه مدیران و معاونت های  پژوهش مدارس علمیه برادران و خواهران که در مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین برگزارشد به جایگاه پژوهش در حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم  تفکر تحقیق و پژوهش را یک  تفکر فراگیر در حوزه نهادینه کنیم، اساتید می توانند نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اساتید با تدریس پژوهش محور می توانند به طلاب این پیام را بدهند که  این گونه باید کشف حقیقت نمود و تلاش شود به سوی تحقیق پیش رفت.

وی تصریح کرد: اگر کسی از تحقیق و پژوهش دوری کند، تاثیر چندانی در جامعه نخواهد داشت، یعنی درمجامع علمی این شخص طرد شده و منشا برکات نخواهد بود.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی با تاکید بر این که آموزش در حوزه باید  پژوهش باشد، ابراز داشت: معاونت های  پژوهش در مدارس علمیه  هر چه قدر فعال تر باشند، بیشتر می توانند به تربیت طلاب پژوهشگر کمک کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اگر طلاب بخواهند به  حقیقت مطلب برسند، باید به تحقیق و پژوهش بصورت جدی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha