جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه انقلابی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ملایر با تاکید بر این که ولایت فقیه نقطه اتصال نیروهای انقلابی است، تصریح کرد: همگرایی نیروهای انقلابی باید حول محور ولایت باشد.

حجت الاسلام مهدی رستگاری، مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) ملایر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی گفت: همگرایی و وحدت بین نیروهای انقلابی امری حیاتی برای ادامه نهضت انقلاب و حفظ ارزش ها و اهداف نظام اسلامی و انقلاب است.

وی ادامه داد: اگر بین نیروهای انقلابی همبستگی و همگرایی وجود نداشته باشد و یا بین آن ها اختلاف به وجود آید، گروه های انقلابی به احزاب مختلف تقسیم می شوند و باعث می شود در مقابل هم جبهه بگیرند و بین آن ها رقابت پیش آید.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ملایر تاکید کرد: در صورت جدایی نیروهای انقلابی و تبدیل شدن به گروه های مختلف که در مقابل هم قرار بگیرند، مسلما باعث تجزیه نیروهای انقلابی و تحلیل رفتن قدرت نظام خواهد شد.

وی افزود: یکی از آسیب ها و موانعی که ممکن است همگرایی و وحدت در میان نیروهای انقلابی محقق نشود، جهت گیری ها و شعارهای سیاسی، سیاست های خاص و اختلاف در آرا و عقاید است.

حجت الاسلام رستگاری، اظهار داشت: در صورتی که نیروهای انقلابی به گروهای مختلف تبدیل شوند که هر یک عقاید خاص خود را دارند و به جای توجه به هدف اصلی و مشترک، بر سلایق  و نظرات شخصی و حاشیه ها بپردازند، تبعات زیادی را برای نظام و انقلاب دربر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همگرایی و اتحاد بین نیروهای انقلابی بایستی حول محور ولایت فقیه و ارزش های انقلابی و دینی باشد و همه نیروهای انقلابی در یک مسیر واحد و به سوی رسیدن به آرمان های والای نظام اسلامی حرکت کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ملایر ابراز داشت: اگر محور تفکرات و فعالیت های نیروهای انقلابی، ولایت فقیه نباشد، همگرایی و وحدت به وجود نخواهد آمد و نقطه اتصال بین نیروهای انقلابی از دست خواهد رفت.

وی در پایان تاکید کرد: نیروهای انقلابی باید توجه داشته باشند که در صورتی که دشمنان و ابر قدرت ها، حس کنند که بین نیروهای انقلاب همگرایی و اتحاد وجود ندارد، از این نقطه ضعف استفاده خواهد کرد و درصدد نفوذ از هر طریقی بر خواهد آمد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha