سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
زاکانی

حوزه/ زاکانی گفت: نخستین تجربه شکست انقلاب های رنگی در سال ۸۸ در انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و یوم الله ۹ دی کشور را از لب پرتگاه برگرداند و استکبار و دشمنان انقلاب را ناامید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، علیرضا زاکانی شب گذشته در جمع اساتید و طلاب مدرسه معصومیه قم گفت: دشمن حداقل 10 سال برنامه ریزی کرده با قرار دادن مردم مقابل یکدیگر اساس انقلاب را مورد هجمه قرار دهند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران فتنه از مدتها قبل کمیته صیانت از آرا را تشکیل داده بودند و از ماهها قبل هیزم  آتش فتنه را فراهم کرده بودند گفت: 9 ماه تلاش کردند تا دروغ بزرگ تقلب را در جامعه رواج دهند ، بسیار تلاش کردند تا خود را پیروز انتخابات معرفی کنند و این در حالی بود که طبق نظرسنجی آمریکا، 87 درصد مردم ایران قصد شرکت در انتخابات را داشتند که از بین آنها حداقل 34 درصد به منتخب مردم رای داد و 14 درصد کاندید جناح مقابل رای دادند.

وی  افزود: عملکرد سران فتنه سبب شدند سیاست آمریکا در روند مذاکرات آلماتی 1 و 2 که قرار بود حق هستهای ایران به رسمیت شناخته شود، تغییر کند؛ هرچند آمریکا کارهای نیست که این حق را بپذیرد یا نپذیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شرایط سختی را پیش رو داریم گفت: سفیر آمریکا در بحرین به صراحت اعلام کرد با اعمال فشار اقتصادی بر ایران به دنبال ایجاد ناآرامی و بر هم زدن امنیت ایران اسلامی است تا مردم راه نجات را در پناه بردن به سران فتنه بدانند.

وی با بیان اینکه به گفته خود آمریکا، پایین آمدن قیمت نفت و فشار اقتصادی با هدف ایجاد رویگردانی اجتماعی مردم از اسلامی دنبال می شود گفت: این در حالی است که آمریکا هنوز ملت  عاشورایی ایران را نشناخته است.

زاکانی با بیان اینکه جریانی به دنبال ادامه مسیر فتنه در کشور هستند، گفت: برخی رسانه های داخلی با نمادهای اسلامی عناد دارند که بی توجهی به حضور چند ده میلیونی شیعیان  در اربعین حسینی در  روزنامههای زنجیرهای از آن موارد است، اینها آرزو میکنند جریان انقلابی ایران در منطقه زمینگیر شود تا آنها به امیال و اهداف خود دست یابند.

زاکانی با بیان اینکه جنگ و تفرقه بین شیعه و سنی توطئه آمریکاست، گفت: عدهای در داخل از سر بی‌بصیرتی با کسانی که امروز سر مسلمانان را به راحتی آب خوردن از تن جدا میکنند، همراهی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حماسه 9 دی پرونده فتنه و فتنه گران را درهم پیچید افزود: فتنه سال 88 سنگین ترین هجمه ای بود که انقلاب اسلامی را تا لب پرتگاه پیش برد و مشابه آن، تغییرات بنیادینی را در برخی کشورها رقم زده بود.

زاکانی گفت: نخستین تجربه شکست انقلاب های رنگی در سال 88 در انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و یوم الله 9 دی کشور را از لب پرتگاه برگرداند و استکبار و دشمنان انقلاب را ناامید کرد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha