جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بصیرت

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه نهم دی پیام آشکاری برای خواص بی بصیرت بود، تصریح کرد: انتخابات دهم به خوبي اين مسأله را نمايان کرد كه سطح بصيرت توده مردم و عوام از بسياری از خواص بالاتر است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با بیان اینکه حماسه تاریخی 9 دی همانند عاشورا عبرت‌آموز است، اظهار کرد: دشمن به دنبال ساده نشان دادن جریان فتنه است و سعی در  فراموشی 9 دی دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وقتی جریان فتنه را بررسی کنیم می‌بینیم که دشمن با تمام ابزار و با تمام قوا وارد میدان شده بود و فتنه‌گرا‌ن به بهانه تقلب در انتخابات آشوب به پا کرده و علیه ولایت فقیه شعار می‌دادند، ادامه داد: فتنه‌گران در سال 88 قرآن را آتش زدن و به عاشورا و مساجد و عکس حضرت امام(ره) اهانت کردند و دل مومنان را به در آوردند.

حجت الاسلام میراحمدی با بیان اینکه مردم با حضور خود فتنه را خنثی کردند، افزود: برای اینکه دشمن هرگز خواب تکرار فتنه را نبیند باید همواره حماسه 9 دی زنده نگه داشته شود و اگر کسی که به خواب غفلت برود و جریان فتنه را فراموش کند، جاهل است.

وی خاطرنشان کرد: اگر غفلت شود فتنه با ظاهر و رمز دیگری وارد می‌شود، چون دشمنی دشمنان از بین نرفته و آنها در حال مطالعه برای ایجاد فتنه دیگری هستند و قطعا در لباس و روش دیگری وارد میدان می‌شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به یقین بزرگ ترين پيام حماسه نهم دي ضرورت بصيرت مداري و پرهيز از غفلت بود، بیان داشت: در این روز تاریخی ملت بزرگ ایران با حضور در صحنه پاسخ دندان شکنی به همه فتنه گران داخلی و خارجی دادند.

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که حماسه نهم دی پیام آشکاری برای خواص بی بصیرت بود، تصریح کرد:  انتخابات دهم به خوبي اين مسأله را نمايان کرد كه سطح بصيرت توده مردم و عوام از بسياری از خواص بالاتر است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهبر معظم انقلاب همواره نقش، جايگاه و تكاليف نخبگان و خواص را گوشزد كرده بودند، افزود: ایشان به خواص توصيه كردند كه هر حرف، اقدام و تحليلي كه به دشمن كمك كند در مسير خلاف ملت است.

وی با تأکید بر این که امروز راه پیشرفت و توسعه کشور تبعیت محض از ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به جای حاشیه پردازی تلاش کنند تا دغدغه های مقام معظم رهبری در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را تحقق بخشند.

حجت الاسلام میر احمدی با بیان این که نهم دی 88 امتحان سختی برای ملت ایران و خواص بود، چرا که جامعه آن روز غبارآلود بود، ادامه داد: مردم همیشه در صحنه این کشور با بصیرت خود روز نهم دی برای دفاع از ولایت فقیه به صحنه آمدند و ضمن تقبیح هتک حرمت مقدسات دینی حمایت خود را از رهبری نظام به نمایش گذاشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: راهپیمایی روز نهم دی‌ماه و حضور باشکوه مردم پس از سه دهه از گذشت انقلاب نشان داد که ملت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و ارزش‌های اصیل انقلاب پیوندی جدی دارد و این اتمام حجتی با فتنه گران و دشمنان نظام بود.

وی حماسه نهم دی را یک شاخص در کنار دیگر افتخارآفرینی های ملت ایران در سه دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: فتنه 88 گرچه صدماتی را برای جامعه بدنبال داشت ولی وفاداری عمیق ملت ایران را نسبت به نظام جمهوری اسلامی، ولایت و مقام معظم رهبری به همه جهانیان نشان داد.

وی به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت فتنه سال 88 اشاره کرد و با بیان این که ایشان با تدابیر عالمانه خود چشم فتنه را کور کردند، بیان داشت: نقش مقام معظم رهبری در خاموش کردن آتش فتنه 88 باید برای جامعه به خوبی تبیین شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha