پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اصغر قاضی خانی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حوزه/ حجت الاسلام قاضی خانی در خصوص فتنه سال ۸۸ ، گفت: ملت ایران باید از گذشته عبرت گرفته و در مسایل سیاسی اجتمایی بصیرت لازم را جهت از بین بردن فتنه های فتنه گران کسب نمایند.

حجت الاسلام اصغر قاضی خانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اهمیت بصیرت در آیات قرآن کریم گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید ای پیغمبر ما اینچنین به مردم بگو توحید در باب عقاید، اخلاق و افعال برنامه و راه روشن من است به گونه ای که این توحید با بصیرت فهمیده و درک آنگاه عمل بشود.

 وی در ادامه با اشاره به یوم الله نهم دی ماه افزود: این بصیرت مردم هوشیار بود که با گوش دادن به فرامین روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در مقابل فتنه دشمنان ایستادند و آن را خنثی کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با اهمیت بصیرت در دین مبین اسلام، تصریح کرد: دین آن دینی است که براساس واقع گرایی و حق بینی پایه گذاری شده است که این روش پیروان دینی است که با بصیرت مردم را به حق دعوت کنند و در مقام عمل هم داعی حق هستند.

وی در خصوص فتنه سال 88 اظهار داشت: ملت ایران باید از گذشته عبرت گرفته و در مسایل سیاسی اجتمایی بصیرت لازم را جهت از بین بردن فتنه فتنه گران کسب نمایند.

حجت الاسلام قاضی خانی در رابطه با حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: در دفاع از حق نباید از کسی ترس و ابایی داشته باشیم و از دلداگی به بیگانگان بپرهیزیم و حافظ این نظام باشیم که حفظ این نظام حفظ اسلام است.

وی در ادامه در رابطه عمکرد معاونت تبلیغ در رابطه با یوم الله نهم دی ماه گفت: در راستای تبیین حماسه نهم دی و فتنه دشمنان، مبلغان به  مساجد استان و هیئات مذهبی اعزام شده اند.

وی در پایان از توزیع ویژه نامه آموزشی نهم دی  که با همکاری بسیج طلاب و روحانیون همدان آماده شده، بین مبلغین و روحانیون و طلاب استان خبر داد و گفت: این ویژه نامه شامل مطالبی چون واکاوی فتنه آینده و راهبرد های مقابله با آن، تحلیلی بر پروژه کلان نفوذ نظام سلطه و نقش واسطه گران نفوذی ها، چارچوب تحلیلی برای تبیین حماسه 9 دی و بازخوانی فتنه 88 می باشد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha