جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جمع میان ادیانی دوستانه یکی از شهرهای کانادا

حوزه/ جامعه اسلامی یکی از شهرهای بریتیش کلمبیا در کانادا، از مردم دعوت کرده تا یک روز پیش از سال جدید میلادی، دور هم جمع شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جامعه اسلامی شهر مپل ریج و پیت مدو در استان بریتیش کلمبیا واقع در کشور کانادا، مردم و همشهریانشان را دعوت کرده‌اند تا در فاصله کریسمس و سال جدید، به هدف نزدیکی میان ادیان و گروه‌ها، در محلی گردهم بیایند. این دعوت برای فردا پنج شنبه 29 دسامبر انجام شده و مکان گردهمایی سالن ژیمناستیک دبیرستان هنری توماس بوده و زمان آغاز مراسم نیز ساعت 6 بعد از ظهر خواهد بود. 
احمد یوسف، یکی از اعضای جامعه اسلامی می‌گوید: جمع شدن مردم در چنین روزی جلوه قشنگی دارد. هدف از این گردهمایی، دور هم جمع شدن مردم با پیشینه‌های متنوع، خوردن شام و آشنایی آن‌ها با یکدیگر می‌باشد. این رویداد همچنین دارای فعالیت‌هایی برای کودکان، بانوان، افراد بالغ و جوانان نیز هست.
وی افزود: ما همه فقط برای شام دورهم جمع شده‌ایم و قرار نیست اتفاق خاصی اینجا بیافتد. ما دوست داریم بیشتر در فعالیت‌های جامعه مشارکت داشته باشیم و دور هم جمع شویم. مسئولان باید چنین مراسم‌هایی را بیشتر برگزار کنند تا به اطریق مردم بیشتر بهم نزدیک‌ شوند.
به گفته یوسف، در حال حاضر 150 نفر مسلمان در این ناحیه زندگی می‌کنند و انتظار می‌رود مسلمانانی از کشورهای مختلف چون ایران، مالزی، سوریه، بنگلادش، پاکستان و فیلیپین در این مراسم حضور به هم برسانند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha