جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی تاکید کرد: ابعاد مختلف حماسه ۹ دی برای نسل جوان و نوجوان جامعه باید تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: باید به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم که چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه و بزرگداشت یوم الله 9 دی تاکید و اصرار دارند.

وی افزود: با توجه به تبلیغات مسمومی که دشمنان برای جوانان ما انجام می دهند، حتما باید تبیین این واقعه بزرگ و حماسه مردمی برای نسل جوان در دستور کار تمام مسئولان فرهنگی، مبلغان و روحانیون قرار بگیرد.

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد: تشریح ابعاد فتنه و شیوه های براندازی آن توسط مردم، تبیین پیام های 9 دی و تشریح جایگاه رهبری در تثبیت انقلاب اسلامی از جمله اهداف اصلی برگزاری مراسم های بزرگداشت این روز است.

وی گفت: حماسه 9 دی در حقیقت بیانگر پایبندی همیشگی ملت ایران اسلامی به عقاید مذهبی، ملی و دینی، پایبندی ملت به ولایت و نفی سلطه زورگویان و زیاده خواهان بود که ملت با حضور پرشور و حماسی خود در این روز بار دیگر مهر تاییدی بر انقلاب و نظام اسلامی زدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وظیفه انقلابی همه ما ایجاب می کند که نه تنها نگذاریم ذره ای غبار فراموشی بر چهره این حماسه با عظمت نشسته شود بلکه با استفاده از این فرصت به آسیب های وارده از فتنه و تحمیل ضررهای متعدد به این کشور به بیان اهمیت بصیرت و این حماسه ملی بپردازیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha