جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد جعفرمحمدی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کاشان از برگزاری دوره های درک مفاهیم قرآنی در حوزه کاشان خبرداد وگفت : کسانی که این دوره ها را با موفقیت بگذرانند، سال آینده به عنوان استاد قرآنی به مدارس معرفی می شوند .

حجت الاسلام محمد جعفرمحمدی،در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درکاشان ، با اشاره به برنامه های معاونت آموزش حوزه کاشان گفت: برگزاری اجلاس سراسری نماز، اجرای اجباری طرح تجوید ، روخوانی و روان خوانی قرآن ازپایه های یک تا سه و برگزاری هفته ای دو روز تفسیر قرآن در هفته درکلیه مدارس از مهمترین فعالیت های این معاونت می باشد

وی ادامه داد: برگزاری یک دوره تربیت مربی به صورت متمرکزبا حضور50 نفردر30جلسه ازدیگر فعالیت های مرکزحوزه علمیه کاشان می باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه کاشان، رشد فعالیت های قرآنی ونهج البلاغه این حوزه را بی نظیر دانست ویاد آورشد: شهرستان کاشان درحفظ نهج البلاغه دررتبه اول ودرکلیه رشته های قرآنی در رده پنجم  کشوری قرار دارد .

وی در پایان ازبرگزاری دوره های درک مفاهیم قرآنی در حوزه کاشان خبرداد و خاطرنشان کرد : کسانی که این دوره ها را با موفقیت بگذرانند، سال آینده به عنوان استاد قرآنی به مدارس معرفی می شوند .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha