پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی-مدیر حوزه خراسان شمالی

حوزه / مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی ، یوم الله ۹ دی را تجلی غیرت دینی، بصیرت و ولایتمداری آحاد ملت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت انقلابی هیچ گاه در برابر فتنه گران و دشمنان نظام کوتاه نمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی با گرامیداشت یوم الله 9 دی اظهار داشت: در این روز ماندگار و تاریخی ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفریده و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کرده و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای را شاد ساختند.

وی افزود: در این روز مردم علاوه بر اینکه نشان دادند عشق به اسلام، مذهب و حضرت سیدالشهدا (ع) در عمق وجود آنان ریشه دوانده است، ثابت کردند در دفاع از ارزش ها و مقدسات خود و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده و به هیچ وجه در برابر فتنه گران و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کوتاه نمی آیند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه تهدید فتنه در 9 دی با بصیرت مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت شد و یک شکوه تاریخی بزرگ در این روز برای تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید، گفت: گرامیداشت یوم الله 9 دی و برپایی مراسم نکوداشت این روز تاریخی رسالتی بزرگ است.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی حماسه ای بزرگ و مردمی است و باید اهداف و ارزش های این حماسه بزرگ به خوبی در جامعه تبیین شود، اظهار داشت: باید ابعاد مختلف این روز برای مردم جامعه علی الخصوص نسل جوان تشریح و تبیین شود، چرا که در این روز مردم با حمایت از رهبری اتحاد و انسجام خود را به دشمنان نشان دادند.

حجت الاسلام سالاری مکی تصریح کرد: یوم الله 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان ‌های انقلاب ایستاده اند و به جهانیان اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای دشمنان نظام اسلامی خواهند ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: این حماسه بزرگ و مردمی باید همه ساله گرامی داشته شود، زیرا این حضور میلیونی و پرشور امت اسلامی موجب آشکار شدن چهره های نفاق علیه انقلاب اسلامی ایران شد و حماسه ای بزرگ را رقم زد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha