جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) اسلامشهر، گفت: حضور مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ از امداد‌های غیبی و اراده خداوند برای متحد کردن مردم بر علیه دشمنان اسلام و انقلاب بود.

حجت الاسلام مطلب علی قلی‌پور، درگفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تهران، با اشاره به فرا رسیدن سالروز نهم دی ماه (روز بصیرت) اظهار کرد: حماسهٔ نهم دی ماه سال ۸۸عنایت ویژه خداوند بود که نصیب ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی شد. 

وی با بیان اینکه خداوند در این روز دل‌های مردم را به هم پیوند داد و همه اقشار جامعه را، علیه دشمنان نظام هم پیمان کرد، گفت: راز اصلی هماهنگی مردم در این روز، فقط و فقط در مشیت و اراده الهی قابل جستجو است. 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) اسلامشهر ضمن تشکر از ملت ایران بخاطر وفاداری و پایبندی آن‌ها به آرمان‌های نظام و انقلاب، ابراز داشت: در نهم دی ماه ۸۸، مردم ایران لشکریان خداوند بودند که به خیابان‌ها ریختند و به همه دنیا ثابت کردند که همیشه پشت اعتقادات خود خواهند ایستاد. 

وی با اشاره به نقش تعیین کننده رهبری در جهت دهی انقلاب در ایام فتنه ۸۸، گفت: ولایت فقیه در زمان غیبت، حجت خداوند روی زمین است و پرچم داری انقلاب، در روز نهم دی ماه به دست ایشان بود. 

حجت الاسلام قلی‌پور با بیان اینکه هر کسی باید نقش خود را در جامعه بداند و به آن عمل کند، خاطرنشان کرد: مردم در روز نه دی وظیفه خود را به خوبی تشخیص داده وحماسه بصیرت آفریدند. 

وی اضافه کرد: هر کسی درحوزه کاری خود موظف است، خالصانه انجام وظیفه نماید و مسؤلین هم باید وظیفهٔ الهی خود را در قبال مردم بزرگوار ایران، به صورت کامل انجام دهند؛ در غیر این صورت شاهد دل سردی مردم خواهیم بود. 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) در پایان با بیان اینکه مردم ایران در طول سال‌های پس از انقلاب، همواره بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند، گفت: این مردم ان شاءالله تا آخر پای این نظام خواهند ماند و در نه دی امسال هم با حضور خود، حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha