شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه / همایش جوانان انقلابی با حضور دانشجویان، طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی با هدف تبیین ابعاد ماندگار یوم الله ۹ دی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد ظهر امروز در این همایش اظهار داشت: یوم الله ۹ دی نشانه بصیرت و آگاهی ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم دشمنان بوده و مردم ایران در این حماسه بزرگ ثابت کردند حفظ نظام اسلامی مهم‌ترین اولویت آن‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، مهم‌ترین ویژگی ۹ دی را بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر دشمن دانست و افزود: باید تلاش کرد تا ابعاد این حماسه عظیم ملی بیشتر برای اقشار مختلف جامعه روشن و تبیین شود.

وی گفت: در این راستا امامان جماعت، مسئولان فرهنگی، کار‌شناسان و سخنرانان باید تلاش کنند تا حقیقت این روز بزرگ و این حماسه ملی را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح کنند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: یوم الله ۹ دی در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی ما باید تبیین شود چرا که امروز دشمنان در صدد منحرف کردن جوان‌ها و محصلین ما هستند، بنابراین باید با برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب جوانان را آگاه و بصیرت افزایی کنیم.

وی افزود: حماسه ۹ دی روز حمایت از دستاوردهای نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه و نماد عزت و استقلال و بصیرت مردم بود که در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار و جاودان خواهد ماند.

امام جمعه بجنورد حضور پررنگ مردم در تجمع ۹ دی ماه را بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: برنامه‌های بزرگداشت ۹ دی همواره توسط دشمن رصد می‌شود و زمانی که دشمن احساس کند مردم از انقلاب و نظام فاصله گرفته‌اند، متوجه می‌شوند که به اهداف خود رسیده‌اند، لذا حضور مردم به ویژه جوانان در تجمع ۹ دی ضروری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha